گلکسی S۲۵ پلاس در بنچمارک قدرتمندتر از S۲۵ اولترا ظاهر شد!

نتایج بنچمارک گوشی گلکسی اس ۲۵ پلاس – Galaxy S۲۵ Plus از عملکرد قدرتمندتر آن نسبت به S۲۵ اولترا خبر می‌دهند. چنین اتفاقی چطور ممکن است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، اوایل هفته گذشته نخستین بنچمارک‌های رسمی گوشی گلکسی S۲۵ اولترا منتشر شده و گوشه‌هایی از عملکرد فنی قدرتمند آن را به رخ کشیدند. با این وجود دیروز جزئیاتی از بنچمارک گیک بنچ گوشی گلکسی S۲۵ پلاس در اینترنت منتشر شده که از عملکرد فنی قدرتمندتر آن در مقایسه با نسخه اولترا خبر می‌دهد.

نمونه گلکسی اس ۲۵ پلاس حاضر شده در بنچمارک گیک بنچ البته نسخه آمریکایی این گوشی بوده و به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز بوده است. با این وجود همین نسخه توانسته با کسب امتیازات تک هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب ۳۰۵۴ و ۹۲۲۴ عملکردی قابل رقابت و حتی برتر از گلکسی اس ۲۵ اولترا ارائه دهد. برای مقایسه، S۲۵ اولترا امتیازات تک هسته‌ای و چندهسته‌ای ۶۰۶۹ و ۹۰۸۰ را در بنچمارک گیک بنچ کسب کرده بود.

گلکسی S۲۵ پلاس در بنچمارک قدرتمندتر از S۲۵ اولترا ظاهر شد!

عملکرد عالی گلکسی S۲۵ پلاس در بنچمارک گیک بنچ

جدول زیر نتایج بنچمارک گوشی گلکسی اس ۲۵ پلاس را با اس ۲۵ اولترا، اس ۲۴ اولترا و آیفون ۱۶ پرو مقایسه می‌کند.

گوشی عملکرد تک هسته‌ای عملکرد چندهسته‌ای
گلکسی S۲۵ پلاس ۳۰۵۰ ۹۲۲۴
گلکسی S۲۵ اولترا ۳۰۶۹ ۹۰۸۰
گلکسی اس ۲۴ اولترا ۲۳۰۰ ۷۲۴۹
آیفون ۱۶ پرو ۳۴۰۰ ۸۳۴۱

در پاسخ به این سوال که چرا عملکرد گلکسی S۲۵ پلاس در بنچمارک ها قدرتمندتر از S۲۵ اولترا بوده، وبسایت PhoneArena پیش‌بینی کرده که سرعت کلاک نسخه‌های آمریکایی هر دو نسخه پلاس و اولترا گلکسی اس ۲۵ روی ۴.۱۹ گیگاهرتز تنظیم شده بود؛ درحالیکه در نسخه اروپایی اس ۲۵ اولترا شاهد افزایش سرعت کلاک به ۴.۴۷ گیگاهرتز خواهیم بود.

نتایج این بنچمارک البته هنوز آن‌چنان قابل اعتماد نیست؛ زیرا حدودا چهار ماه تا رونمایی از سری پرچمداران Galaxy S۲۵ سامسونگ زمان باقی مانده و این محصولات همچنان در چرخه توسعه قرار دارند. بنابراین کاملا ممکن است برخی مشخصات فنی این گوشی‌ها تا زمان رونمایی رسمی دستخوش تغییر شوند.

لازم به ذکر است که استفاده از نسخه‌های اوورکلاک شده تراشه‌های اسنپدراگون در محصولات سامسونگ پیش از این هم سابقه داشته و در نسل‌های قبل رخ داده بود. بنابراین اگر در نهایت شاهد استفاده از نسخه‌ای قدرتمندتر از این چیپست در مدل‌های مختلف S۲۵ باشیم تعجب نخواهیم کرد. در هر صورت حتی اگر گلکسی اس ۲۵ پلاس در نهایت قدرتمندتر از مدل اولترا از آب در نیاید هم می‌توان انتظار یک پرچمدار قدرتمند و کارآمد را از آن داشت.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]