اعتراض راهداران شرق استان سمنان| گردهمایی به روز سوم کشیده شد

شاهرود- راهداران شاغل در مجموعه راه و شهرسازی شرق استان سمنان در شاهرود برای سومین روز متوالی گردهمایی اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، کارگران و کارکنان راهداری اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان برای آنچه به گفته آنان، عدم پرداخت حق و حقوق و مطالبات اعلام شده دست به تجمع اعتراضی زدند. راهداران مشخصاً به دو موضوع اعتراض دارند که یکی وضعیت بیمه و مطالبات شان و دیگری مسائل کارگری و کاری است.

این تجمع اعتراضی برای سومین روز متوالی، امروز چهارشنبه در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان برگزار شد و راهداران خواستار دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و همچنین مدیرکل راهداری استان سمنان و معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان شدند.

پیگیر مشکلات هستیم

کانال اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان دلیل این تجمع را «احقاق حقوق خود و اجرای چارت راهداری و حمل و نقل شرق استان سمنان» اعلام کرده و همچنین نوشته است: «با توجه به درخواست ها و تجمعات مکرر راهداران زحمتکش و وظیفه شناس شهرستان های شاهرود و میامی از مسئولان ارشد استان و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس خواستار رفع کامل مشکلات این عزیزان هستیم»

اعتراض راهداران شرق استان سمنان| گردهمایی به روز سوم کشیده شد

تجمع راهداران شرق استان سمنان و دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در خصوص احقاق حقوق خود امروز برای سومین روز متوالی برگزار شد و راهداران خواستار پاسخگویی مدیرکل راهداری استان سمنان شدند.

بنا به اعلام برخی از راهداران، احسان منصور کیایی، مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان سمنان برای صحبت با راهداران شاهرودی در این شهرستان حضور پیدا نکرده است. گفته می شود راهداران از این امر خشمگین هستند.

ماجرای یک تفکیک

گفتنی است استان سمنان سابقاً یک اداره کل راه و ترابری مستقر در شاهرود داشت اما چند سالی است که این اداره کل منحل و دو اداره کل راه و شهرسازی سمنان در سمنان و راه و شهرسازی شرق استان سمنان در شاهرود ایجاد شده است.

مشکل اما اینجا است که در زمان این تفکیک وعده ایجاد اداره کل راهداری شرق استان سمنان هم به شاهرود و میامی داده شد اما در عمل این اتفاق رخ نداد و در نتیجه تمام راهداران استان سمنان زیر نظر اداره کل راهداری استان سمنان واقع در مرکز استان مشغول به کار هستند.

مشکل دیگر در زمینه راهداران این است که دشوارترین کارها را در گردنه های برفگیر تا زیر آفتاب سوزان انجام می دهند اما کمترین توجه به آنان می شود و این موضوع راهداران استان سمنان را کلافه کرده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]