امروز و فردا؛ رگبار باران و رعد و برق در اغلب مناطق کشور

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (پنجشنبه) و فردا در مناطق شمالی، شمال شرق، شمال غرب و برخی استان‌های مرکزی رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش بازار، از سازمان هواشناسی، امروز و فردا در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و برخی مناطق در خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

شنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

یکشنبه در شمال استان آذربایجان غربی گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و دوشنبه در گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

پنجشنبه در نوار شرقی، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز و از جمعه تا دوشنبه در نوار شرقی و برخی مناطق غرب، در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه و جمعه دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

اسمان امروز تهران کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۲۹ و کمینه دمای آن به ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]