وقوع ۳ انفجار در گرمسار

فرماندار گرمساز از وقوع سه انفجار در یک کارخانه روغن شهرک صنعتی گرمسار خبر داد و گفت: چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر رضا خانی ضمن اشاره به وقوع سه انفجار در یک کارخانه تولید روغن و میعانات نفتی در شهرک صنعتی گرمسار از اعزام چهار تیم عملیاتی به محل حادثه خبر داد و تصریح کرد: حجم آتش بسیار بالا است.

وی از اعزام دیگر تیم‌های امدادی و عملیاتی از شهر‌های همجوار خبر داد و گفت: ۱۲ مخزن میعانات نفتی در کارخانه وجود دارد و احتمال وقوع انفجارات بعدی زیاد است.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه این حادثه متأسفانه دو مصدوم داشته که به بیمارستان اعزام شدند، افزود: حال این مصدومان وخیم گزارش شده است.

خانی تصریح کرد: هنوز اطلاع دقیقی از میزان خسارت این انفجار در دست نیست و امدادگران تا دقایقی دیگر اوضاع را تحت کنترل خواهند گرفت.

وی همچنین از حضور استاندار سمنان در محل حادثه خبر داد و گفت: سیدمحمدرضا هاشمی به منظور بررسی علت حادثه و مدیریت بحران، در محل حادثه حضور یافته است.

فرماندار گرمسار با تاکید بر اینکه دو مصدوم با سوختگی بیش از ۹۰ درصد به بیمارستان منتقل شده‌اند، تصریح کرد: تلاش برای جلوگیری از سرایت حریق به کارخانه‌های مجاور و خاموش کردن آتش

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]