مرکز وکلا وکالت خانواده های جانباختگان حادثه معدن را بر عهده می گیرد

رئیس مرکز وکلا از اعلام آمادگی این مرکز برای وکالت خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس خبرداد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حادثه انفجار معدن طبس حوالی ساعت ۲۱ شنبه شب ۳۱ شهریور به دلیل انتشار آنی گاز متان در یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو طبس اعلام شد که بر اساس اعلام مسئولان در این حادثه ۴۹ کارگر جان خود را از دست دادند.

با دستور روسای سه قوه تهیه گزارشات ابعاد مختلف حادثه انفجار در معدن ذغال‌سنگ طبس با حضور کارشناسان در محل حادثه در حال انجام است.

معاون دادستان کل کشور که در محل حادثه حاضر شد گفته بود در بررسی برخی سوابق اداره کار مشخص شد برخی موارد عدم رعایت ایمنی مشهود بوده است و تذکر‌هایی داده شده، اما برخی از موارد عدم رعایت ایمنی اصلاح نشده است، باید به جمع بندی قضایی برسیم. عزم دستگاه قضایی رسیدگی دقیق و قاطع به قصور‌های احتمالی است.

حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ضمن تسلیت به بازماندگان جانباختگان حادثه مرگبار انفجار در معدن ذغال‌سنگ طبس گفت: جهت تسکین و تسلای خانواده جانباختگان این حادثه اعلام می‌کنیم آمادگی انجام وکالت خانواده جانباختگان حادثه انفجار در معدن ذغال‌سنگ طبس را داریم.

وی با بیان اینکه با توجه به حضور کارشناسان خبره در مرکز امادگی داریم برای کارشناسی در اختیار تیم‌های تحقیقاتی حادثه قراردهیم گفت: به مرکز وکلای خراسان رضوی و جنوبی اعلام شده در صورت نیاز به وکیل معاضدتی در خصوص حادثه معدن طبس به سرعت این کار انجام شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]