اپل طرفدارانش را غافلگیر می‌کند/ کمتر از یک ماه تا رونمایی از محصولات جدید

اپل به‌زودی از سه محصول جدید خود رونمایی می‌کند. این سه مک‌بوک اپل با جدیدترین تراشه‌های M۴ عرضه خواهند شد و درست مانند سایر محصولات جدید اپل، تجربه استفاده از هوش مصنوعی مولد موفق را برای کاربران اپل به ارمغان می‌آورند.

تینا مزدکی: اپل در مراسم اکتبر، سه مدل جدید مک بوک رونمایی خواهد کرد. مک بوک پرو ۱۴ اینچی و مک بوک پرو ۱۶ اینچی که تراشه‌های پیشرفته و قدرتمندتر M۴پرو و M۴مکس خواهند داشت و درعین‌حال، مک‌بوک پرو باقیمت ارزان‌تر و با تراشه M۴پایه قدرتمند اما بسیار ابتدایی‌تر عرضه می‌شوند.

دراین‌بین باید گفت که همچنان اطلاعاتی از مک بوک ایر دیده نمی‌شود و این در حالی است که گزارش‌های زیادی برای عرضه آن در سال ۲۰۲۵ وجود دارد.

اپل همواره به خاطر رم ۸ گیگابایتی سری مک بوک پرو موردانتقاد قرارگرفته است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که این روند تغییر کند. گویا قرار است مک بوک M۴پرو با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم عرضه شود. البته این افزایش رم یک دلیل قانع‌کننده‌تر دارد و آن، این است که هوش مصنوعی اپل به حافظه بیشتری نیاز دارد.

اپل طرفدارانش را غافلگیر می‌کند/ کمتر از یک ماه تا رونمایی از محصولات جدید

اینکه اپل بخواهد در همه پلتفرم‌ها هوش مصنوعی داشته باشد، باعث می‌شود که این تقویت رم را در مدل‌های مک بوک ایر هم ببینیم. بنابراین، همان‌طور که آیفون ۱۶ هوش مصنوعی مولد بهره می‌برد، مک بوک ایر نیز احتمالا از آن بهره‌مند خواهد شد.

اگرچه مک بوک M۴پرو و M۴مکس گزینه های خوبی برای جایگزینی با مک بوک پرو به نظر می‌رسند، اما اگر یک لپ‌تاپ قدرتمند با درست مانند مک بوک ایر می‌خواهید؛ بهتر است منتظر عرضه این دستگاه باشید.

منبع: forbes

۵۸۳۲۳

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]