باریک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است

نخستین اخبار از گلکسی اس ۲۵ اف ای – Galaxy S۲۵ FE سامسونگ حاکی از طراحی باریک، ضخامت کم و تجهیز آن به تراشه مدیاتک هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، در حالیکه زمان کوتاهی از معرفی گوشی گلکسی اس ۲۴ اف ای می‌گذرد و بیشتر اخبار سامسونگ نیز پیرامون سری پرچمداران گلکسی اس ۲۵ در جریان هستند، به‌تازگی شایعاتی از گوشی گلکسی S۲۵ FE به گوش رسیده که جزئیاتی از آن را افشا می‌کند. این گوشی قرار است ضخامتی باریک داشته باشد و به محصولی متفاوت با سری کنونی Galaxy S FE تبدیل شود.

سامسونگ برای گلکسی S۲۵ FE چه برنامه‌ای دارد؟

به جز سال ۲۰۲۲، طی سال‌های گذشته سامسونگ هر ساله نسخه‌ای مخصوص طرفداران (Fan Edition – FE) از سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس خود را به بازار عرضه کرده و با استقبال بسیار خوبی هم روبرو شده است. طبق گزارش‌های جدیدی که پایگاه معتبر The Elec منتشر نموده، سال ۲۰۲۵ هم اوضاع به همین منوال پیش رفته و سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۲۵ اف ای را نیز روانه بازار کند. با این وجود به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای تصمیم دارد این گوشی را با طراحی بسیار باریک و ظریف و در قالب مدل Slim به بازار عرضه نماید.

به گزارش این رسانه، گلکسی اس ۲۵ اف ای همچنان از همان صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بهره خواهد برد. با این وجود سامسونگ با استفاده از یک باتری باریک‌تر، اما با عرض کمتر به دنبال کاهش ضخامت آن در مقایسه با S۲۴ FE خواهد بود. البته ضخامت گلکسی اس ۲۴ اف ای همین الان برابر با ۸.۸ میلیمتر است. بنابراین تفاوت در ضخامت نمی‌تواند چندان مشهود باشد. در عین حال باریک‌تر کردن گلکسی S۲۵ FE اتفاقی‌ست که با توجه به روند کنونی طراحی محصولات سامسونگ کاملا قابل انتظار است.

باریک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است

هنوز در خصوص مشخصات فنی گوشی پرچمدار اقتصادی سال آینده سامسونگ اطلاعات چندانی در اختیارمان نیست؛ اما جزئیات جدیدی که از سوی GSMArena منتشر شده خبر از حضور یک چیپست تولید مدیاتک، مثل دایمنسیتی ۹۴۰۰ در این گوشی می‌دهد. استفاده از این تراشه البته می‌تواند قدرت فوق‌العاده‌ای، حتی برتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۴، را برای گوشی سامسونگ به ارمغان بیاورد؛ اما احتمالا باعث گران‌تر شدن آن خواهد شد. در عین حال اگر غول کره‌ای تصمیم به کاهش قیمت اس ۲۵ اف ای را داشته باشد، چیپست اگزینوس ۲۵۰۰ گزینه‌ای بهتر و منطقی‌تر به شمار خواهد رفت.

باریک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است

مقایسه Galaxy S۲۴ FE با سری پرچمداران خانواده Galaxy S۲۴ می‌تواند بهترین راهنمای ما برای حدس زدن مشخصات سخت افزاری نسل جدید باشد. برای مثال، حسگر اصلی دوربین در اس ۲۴ اف ای مشابه سری گلکسی اس ۲۴ و برابر ۵۰ مگاپیکسل بود. همچنین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی به کار رفته در آن نیز همگی بسیار شبیه به گلکسی اس ۲۴ هستند. بر همین اساس می‌توان انتظار مشخصات تراشه و دوربینی هم‌تراز با سری Galaxy S۲۵ را از S۲۵ FE داشت.

البته هنوز برای اظهار نظر در خصوص مشخصات اس ۲۵ اف ای بسیار زود است؛ اما مطمئنا طی ماه‌های آینده اخبار بیشتری از این گوشی خواهیم شنید.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]