اخبار اقتصادی امروز: 0
  • تاریخ : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    رد ادعای خودرویی شهرداری تهران توسط گمرک / تاکسی ها و اتوبوس های پایتخت گم شدند؟

    اکو ایران : گمرک طی اطلاعیه ای ادعای شهرداری تهران را رد کرد.

    به گزارش اکو ایران، تاکسی ها و اتوبوس های برقی که شهرداری تهران ادعا کرده بود در گمرک شهید رجایی هستند، جایی در این بندر ندارند.

    گمرک در اطلاعیه ای ادعای مطرح شده از سوی شهرداری تهران را رد کرد.

    آن طور که پیگیری های سازمان گمرک از گمرک شهید رجایی نشان می دهد خبری از تاکسی ها و اتوبوس های برقی که به ادعای شهرداری تهران در محوطه گمرک در حال خاک خوردن است، نیست.

    بنابراین ادعای مسئولان شهرداری تهران مبنی بر معطلی تاکسی و اتوبوس‌های برقی تهران در گمرک شهید رجایی کذب است و چنین محموله‌ای به گمرک اظهار نشده است.

    با این حال مسئولان گمرک شهید رجایی بندرعباس از مسئولان شهرداری تهران درخواست کرده است تا در صورت وجود چنین محموله‌ای در محوطه‌های بندری و صدور قبض انبار، با اسناد و مدارک و مجوز ورود و ثبت سفارش از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و مجوزهای مرتبط در سریع‌ترین زمان ممکن به مسئولان گمرک شهید رجایی بندر عباس مراجعه کنند.

    بحث واردات خودروهای برقی برای استفاده در ناوگان شهری تهران با سفر شهردار تهران به چین داغ شد. علیرضا زاکانی در بازگشت از سفر چین و طی گزارشی در صحن شورای شهر خبر از خریداری دو هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی، ۱۰ هزار دستگاه ون برقی و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی، داد.

    آن طور که شهردار تهران به سورای شهر گزارش داد جمع هزینه برای حمل و نقل عمومی شهر تهران بیش از یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون یورو بوده است.

    حول و حوش ۹ ماه گذشته شهردار تهران به چین رفت اما هنوز آن طور که باید و شاید اثر این سفر در بخش حمل و نقل عمومی تهران دیده نشده است.

    بررسی ها نشان می دهد حول و حوش ۲۰۰ دستگاه تاکسی برقی در شهر تهران تردد می کنند و هنوز خبری از ون های برقی و تاکسی های برقی که زاکانی خبر از خرید آنها در زمان سفر به چین داده بود، نیست.

    زاکانی در بخشی از گزارش خود در صحن شورای شهر و جمع اعضای شورای شهر تهران گفته بود که هر زمان مباغ اولیه پرداخت شود گمرک بندر عباس در بازه زمانی ۶ ماهه اتوبوس ها را به ما تحویل می دهد.

    حال مشخص نیست آیا شهرداری پرداخت اولیه را انجام داده که حالا خبر از خاک خوردن اتوبوس ها و تاکسی های برقی می دهد یا اینکه طرح این مساله تنها فرار رو به جلو بوده و تاکسی و اتوبوس های برقی فاصله طولانی تا رسیدن به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران دارند. هر چه هست گمرک حضور تاکسی ها و اتوبوس های برقی را تکذیب کرده باید منتظر واکنش مدیران شهر تهران به تکذیبه گمرک باشیم.  

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    خبر خوش ایران خودرو برای مادران / تمام تعهدات خودروی محبوب تا پایان سال نهایی می شود
    28 - مهر - 1403

    خبر خوش ایران خودرو برای مادران / تمام تعهدات خودروی محبوب تا پایان سال نهایی می شود

    اکو ایران : ایران خودرو قصد دارد تا تمام تعهدات ایجاد شده برای “ری را” را تا پایان سال جاری را به متقاضیان واگذار کند.

    ویراژ هایما در بازار امروز + جدول قیمت
    28 - مهر - 1403

    ویراژ هایما در بازار امروز + جدول قیمت

    اکوایران: تحلیل بازار خودرو نشان می‌دهد که در حالی که قیمت بیشتر خودروهای داخلی در روز گذشته تغییرات محسوسی نداشته است، قیمت خودرو «هایما S7 پلاس» با افزایش قابل توجهی روبرو شد.

    خریداران خودرو خوشحال شدند / اتفاق ویژه ای که متقاضیان منتظرش بودند در بازار خودرو افتاد
    24 - مهر - 1403

    خریداران خودرو خوشحال شدند / اتفاق ویژه ای که متقاضیان منتظرش بودند در بازار خودرو افتاد

    اکو ایران : بررسی قیمت های بازاری خودرو از اتفاقی عجیب خبر می دهد.

    تلاطم بازار خودرو آرام گرفت + جدول قیمت
    24 - مهر - 1403

    تلاطم بازار خودرو آرام گرفت + جدول قیمت

    اکوایران: بازار خودرو امروز کمترین تغییر قیمت را تجربه کرد و پس از چند روز متوالی شاهد ثبات نسبی در میان مونتاژی‌ها و داخلی‌ها بودیم.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا