بازدید فرمانده کل انتظامی کشور از غرفه ماد امواج آریا در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴

در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایپاس، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، از غرفه شرکت ماد امواج آریا بازدید کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ این بازدید با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه ایمنی و امنیت و بررسی راهکارهای نوین برای ارتقاء سطح امنیت کشور انجام شد.

در این بازدید، مدیران و کارشناسان شرکت ماد امواج آریا ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص محصولات و خدمات خود، به سوالات سردار رادان در خصوص فناوری‌های هوشمند دوربین مدار‌بسته(تشخیص چهره، تشخیص کلاه ایمنی و …) پاسخ دادند.

 سردار احمدرضا رادان با ابراز رضایت از پیشرفت‌های صورت گرفته، افزود:  یکی از اهدافی که در نمایشگاه دنبال می‌کنیم آن است که شرکت‌های داخلی بتوانند به این خودکفایی برسند که تمامی نیازهای انتظامی و در کشور و سایر کشورهای جهان را تامین، تجهیز و استفاده عملیاتی کنیم.

تعداد بازدید : ۶۲

کد ویدیو

گفتنی است شرکت ماد امواج آریا به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید محصولات امنیتی هوشمند، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به سیستم‌های امنیتی هوشمند (دزدگیر) در سه نسخه اکونومی، اکسلنت و پرو، دوربین‌های هوشمند و دزدگیرهای هوشمند اشاره کرد که با توجه به نیازهای مختلف مشتریان قابل شخصی‌سازی هستند. همچنین، این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای، اطمینان خاطر را به مشتریان خود هدیه می‌دهد.

یادآور می‌شود، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) از دوشنبه (۳۰ مهر ۱۴۰۳) به مدت چهار روز با حضور ۲۲۲ شرکت داخلی و خارجی با ۱۸۸ غرفه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]