پنجمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک در نمایشگاه بین المللی میلاد امروز ۱۳ آبان با حضور محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی افتتاح شد. این نمایشگاه قرار است از ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان شود. زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر اعلام شده است. لازم به ذکر است که مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران به عنوان برگزار کننده نمایشگاه معرفی شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید
25 - ژوئن - 2026
خاکشیر، یکی از گیاهان دارویی پرکاربرد مورد استفاده در طب سنتی ایران، به دلیل ویژگیهای تغذیهای و اثرات فیزیولوژیک ملایم خود همچنان مورد توجه متخصصان قرار دارد.
وزیر بهداشت، با تاکید بر اینکه سلامت از اولویتهای اصلی دولت است، گفت: برای دستیابی به یک نظام سلامت پایدار، متوازن و کارآمد، نیازمند استقرار ساختاری علمی و ملی هستیم.
مدیر اجرایی شورای بینالمللی پرستاران، از سران گروه هفت درخواست کرد از کادر درمان در برابر حملات به مراکز درمانی در سراسر جهان، محافظت شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو، بر ضرورت حفظ ذخایر استراتژیک فرآوردههای سلامت به عنوان بیمهای مطمئن برای روزهای مبادا تأکید کرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0