قیمت سکه خیال عقب نشینی ندارد

وضعیت بازارهای پولی و مالی امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ را در این گزارش مشاهده می کنید.

در بازار امروز، بورس با صعود چشمگیری مواجه شد و قیمت سکه در بازار طلا از ۴۴ میلیون تومان فراتر رفت. برخی از کارشناسان بر این باورند که سکه در این رنج قیمتی تثبیت خواهد شد و کاهش قیمت نخواهد داشت.در این گزارش نگاهی به بازار بورس، طلا، سکه، ارز، ارز دیجیتال، خودرو و مسکن در ایران داریم.

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور

در این گزارش، با بررسی بازار، قیمت‌ های مختلف ارز را جمع‌آوری کرده‌ایم. هدف ما آگاه‌ سازی شما از آخرین نرخ‌ ها و ارائه اطلاعات دقیق درباره تغییرات بازار ارز است. با ما همراه باشید تا جدیدترین قیمت‌ ها را بررسی کنیم.

ارز(8)

 

صعود بورس در ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

در تاریخ ۲۸ شهریور، برای دومین روز متوالی بازار بورس بالاخره شاهد افزایش شاخص کل بود و نقشه بازار به رنگ سبز درآمد. در این روز، شاهد افزایش نسبی در شاخص کل و قیمت سهام بودیم که منجر به سبز شدن بسیاری از نمادهای بورسی گردید.

معاملات در این روز با شروعی صعودی آغاز شد و در ادامه این صعود، تدریجاً افزایش پیدا کرد. در نیمه روز، رشد نسبی در شاخص کل رخ داد و شاخص به بالای ۶ هزار واحدی رسید.

نقشه-بازار

 

 

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز  روند  رشد افزایشی شد تا با رشد ۴۹۶۳ واحدی به ۶۸۷ هزار و ۶۱۸ واحدی رضایت دهد. در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با صعود بالای ۱۲ هزار واحد به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۶۸,۱۵۶.۸۹۴.۵۹ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۶۴,۴۲۷.۵۴۲ میلیارد ریال و حجم معاملات ۱۰.۶۶۷ میلیارد سهم است.
 
بازار نقدی
نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس در معاملات امروز زاگرس، وسپهر، شرانل، سامان، بپاس، فغدیر و فصبا هستند.

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار در تاریخ ۲۸ شهریور به تفصیل زیر اعلام شده است. همچنین، تغییرات قیمت انواع سکه و انس جهانی نیز در این مطلب قابل مشاهده است. همان‌طور که مشخص است، قیمت طلا و سکه در ماه شهریور به سمت افزایش حرکت داشته است و بر قیمت انواع سکه نیز تأثیر گذار بوده است.

قیمت-طلا-سکه

قیمت روز مسکن در تهران

بازار مسکن همچنان رکود قابل توجهی را تجربه می کند و حجم معاملات در هفته‌های اخیر به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. نرخ خانه‌ها تغییرات چشمگیری نداشته و ثبات نسبی در بازار برقرار است. در این گزارش، آخرین قیمت آپارتمان‌های نوساز تهران در تاریخ ۲۸ شهریور را می‌توانید مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

نرخ-مسکن

 

همدستی ترامپ و نهنگ ها در بازار ارز دیجیتال

در جدول زیر آخرین قیمت رمزارزها را مشاهده می کنید.

ارز_دیجیتال

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]