زمانی که رئیس مجلس کام بازنشستگان را شیرین کرد + فیلم

قالیباف، رئیس مجلس، اعلام کرد که شب گذشته در جلسه‌ای مشترک با حضور رئیس‌جمهور و مدیران سازمان برنامه و بودجه، برای پرداخت باقی‌مانده مطالبات گندم‌کاران به توافق رسیدیم. همچنین، پرداخت مطالبات بازنشستگان به منظور همسان‌سازی حقوق آن‌ها از آبان ماه آغاز خواهد شد.

محمدباقر قالیباف در جلسه‌ای که روز چهارشنبه، ۱۸ مهرماه، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد و به ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور اختصاص داشت، گفت: شب گذشته در جلسه‌ای با حضور آقای پزشکیان، رئیس‌جمهور محترم، مسئولان سازمان برنامه و بودجه و برخی از نمایندگان کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصاد بودیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق های صورت گرفته در این نشست اظهار داشت: نهایتا امروز در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی، هماهنگی لازم درباره گندم ( خرید تضمینی گنندم) انجام شد و پرداخت‌های آن نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: بر اساس تصمیمات صورت گرفته در این جلسه، موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان به میزان ۳۰ درصد و ۴۰ درصد از این ماه آغاز می‌شود و کار آن در حال انجام است.


منبع:

نماینده گراف



کدخبر:
۳۳۷۳۴۶

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]