اخبار اقتصادی امروز: 148
  • تاریخ : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    اختلاف فاز در بازار خودرو: تارا تخته گاز رفت + جدول قیمت

    اکوایران: قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی امروز با نوساناتی همراه بود. برخی خودروها گران‌تر شدند و برخی دیگر قیمت ثابتی داشتند. در این میان یک خورو افزایش قیمت قابل توجهی ثبت کرد.

    به گزارش اکوایران، دیروز دلار افزایشی شد اما خبری در بازار خودرو نبود. امروز دلار بخشی از مسیر رفته دیروز را برگشت اما حالا گویا بازار خودرو تازه به افزایش دیروز واکنش نشان داده است. در حالی که دلار امروز ارزان‌تر شد، قیمت خودروها به‌طور نسبی افزایش یافت. 

    بررسی بازار نشان می‌دهد بیشترین رشد قیمت امروز به «تارا اتوماتV2» رسید و این خودرو افزایشی ۱۷ میلیونی را تجربه کرد و افزایش قیمت کوییک «کوییک اتوماتR» هم به ۵ میلیون تومان رسید.

    قیمت محصولات ایران خودرو

    بر اساس قیمت‌های سایت کارنامه و باما در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

    براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار امروز ۸۹۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» با افزایش ۳ میلیونی در بازار ۸۶۳ میلیونی تومانی شد. به گزارش اکوایران، امروز «هایما S7 پلاس» هم بدون تغییر در بازار یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

    ارزیابی‌ها اما نشان می‌دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۸۹۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۱۷ میلیونی داشت. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۶۲۵ میلیون تومانی باقی ماند. «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم بدون تغییر ۸۷۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

    اکو4

    قیمت محصولات سایپا

    در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

    براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز نوسان قیمت داشت با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۱۰ میلیون تومانی ماند و «کوییک‌R اتومات» هم در بازار ۵۴۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی ۵ میلیونی داشت، اما «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۱۱ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۱ میلیون تومان قیمت خودرو و رشد یک میلیونی را ثبت کرد و «اطلس» هم در بازار با افزایش میلیونی در بازار ۵۲۰ میلیون تومان قیمت خورد.

    اکووو 4

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    فروش قسطی خودرو بازگشت
    4 - مهر - 1403

    فروش قسطی خودرو بازگشت

    اکو ایران : اخبار منتشر شده از عرضه برخی محصولات شرکت های واردکننده به صورت قسطی خبر می دهد.

    واردات خودرو در نیمه نخست ۱۴۰۳ بیش ۱۲ برابر شد
    4 - مهر - 1403

    واردات خودرو در نیمه نخست ۱۴۰۳ بیش ۱۲ برابر شد

    گمرک اعلام کرد که تعداد خودروهای وارداتی در شش ماه نخست سال از ۲۲ هزار دستگاه عبور کرده است.

    تنها پژو پارس متوجه افزایش قیمت دلار شد + جدول
    3 - مهر - 1403

    تنها پژو پارس متوجه افزایش قیمت دلار شد + جدول

    اکوایران: بازار خودرو امروز بر خلاف بازارهای دیگر، نتوانست در مسیر صعود قرار بگیرد. البته در بین خودروها پرطرف‌دار یک خودرو وجود داشت که افزایش قابل‌توجهی ثبت کرد؛ گویی که در خواب دیگر خودروها تنها این خودرو بود که متوجه افزایش قیمت دلار شد.

    روز آرام بازار خودرو با چند تغییر مختصر + جدول قیمت
    3 - مهر - 1403

    روز آرام بازار خودرو با چند تغییر مختصر + جدول قیمت

    اکوایران: بازار خودرو مثل دیروز نسبتا ثابت با کمی نوسان بود. تفاوتش اما در جهت نوسان بود؛ اگر دیروز شیب در مجموع روبه‌بالا بود، شیب مختصر امروز کاهشی بود.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا