اخبار اقتصادی امروز: 171
  • تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    حال و هوای بازار خودرو در پی تحولات سیاسی امروز + جدول قیمت

    اکوایران: بازار خودرو امروز شکل افزایشی به خود گرفت و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد تمام خودورهای داخلی و مونتاژی مورد بررسی افزایش قیمت داشتند.

    به گزارش اکوایران، فعالان بازار معتقدند یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو‌های داخلی و مونتاژی به رشد بهای دلار و سایر بازارهای موازی مربوط می‌شود.  

    از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز بازار خودرو ۵ تا ۴۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و این امر موجب شد تا شاهد تغییر قیمت برخی از خودروها در بازار باشیم. رصد بازار نشان می‌دهد امروز «تارا اتوماتV2» با افزایش ۲۰ میلیونی وارد کانال ۹۰۰ میلیونی‌ها شد و «دنا پلاس۶ دنده توربو» با افزایش ۴۰ میلیون به کانال ۹۰۰ میلیون تومانی‌ها رسید، این خودرو علاوه بر تغییر کانال بیشترین افزایش قیمت را هم تجربه کرد.

    با ارزیابی بازار می‌‌توان گفت امروز «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرد و با رشد ۴۰ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

    قیمت محصولات ایران خودرو

    گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

    براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار امروز افزایشی ۴۰ میلیون تومانی داشت و ۹۳۰ میلیون تومان قیمت خورد، این خودرو امروز بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرد. «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم با افزایش ۳۲ میلیونی در بازار ۸۹۵ میلیونی تومان قیمت خورد. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم افزایش ۲۰ میلیون تومانی داشت و بازار یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

     ارزیابی‌ها اما نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۹۱۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۲۰ میلیونی داشت. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۶۳۵ میلیون تومانی شد و افزایشی ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرد. «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم بدون تغییر ۸۷۵ میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی ۵ میلیونی را ثبت کرد.

    اکو 7

    قیمت محصولات سایپا

    در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

    براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افزایشی ۱۳ میلیونی تومانی داشت. خانواده کوییک هم امروز افزایش قیمت داشت با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۱۵ میلیون تومان شد و «کوییک‌R اتومات» هم در بازار ۵۴۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی ۷ میلیونی داشت، اما «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۲۰ میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی ۹ میلیونی داشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۳ میلیون تومان قیمت خودرو و رشد ۱۱ میلیونی را ثبت کرد و «اطلس» هم در بازار با افزایش ۵ میلیونی در بازار ۵۲۵ میلیون تومان قیمت خورد.

    اکووو 7

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    آغاز تحقیق و تفحص از ایران خودرو در مجلس/ ٨٠ درصد محصولات ایران‌خودرو با زیان تولید می‌شود
    7 - مهر - 1403

    آغاز تحقیق و تفحص از ایران خودرو در مجلس/ ٨٠ درصد محصولات ایران‌خودرو با زیان تولید می‌شود

    اکوایران: به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، مجلس به زودی تحقیق و تفحص کاملی از ایران خودرو انجام خواهد داد.

    اختلاف فاز در بازار خودرو: تارا تخت گاز رفت + جدول قیمت
    5 - مهر - 1403

    اختلاف فاز در بازار خودرو: تارا تخت گاز رفت + جدول قیمت

    اکوایران: قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی امروز با نوساناتی همراه بود. برخی خودروها گران‌تر شدند و برخی دیگر قیمت ثابتی داشتند. در این میان یک خورو افزایش قیمت قابل توجهی ثبت کرد.

    اختلاف فاز در بازار خودرو: تارا تخته گاز رفت + جدول قیمت
    4 - مهر - 1403

    اختلاف فاز در بازار خودرو: تارا تخته گاز رفت + جدول قیمت

    اکوایران: قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی امروز با نوساناتی همراه بود. برخی خودروها گران‌تر شدند و برخی دیگر قیمت ثابتی داشتند. در این میان یک خورو افزایش قیمت قابل توجهی ثبت کرد.

    فروش قسطی خودرو بازگشت
    4 - مهر - 1403

    فروش قسطی خودرو بازگشت

    اکو ایران : اخبار منتشر شده از عرضه برخی محصولات شرکت های واردکننده به صورت قسطی خبر می دهد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا