اخبار اقتصادی امروز: 138
  • تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    بازار خودرو در شیب ملایم: رانا رکوردار کاهش روز شد + جدول

    اکوایران: بازار خودروهای داخلی و مونتاژی امروز روندی آرام‌تر به خود گرفتند و نوسانات قیمتی کاهش یافت.

    به گزارش اکوایران، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که خودروهای داخلی و مونتاژی امروز علاوه بر ثبات قیمت، در برخی موارد کاهش قیمت نیز تجربه کرده‌اند. فعالان بازار خودرو معتقدند که روند فعلی بازار چندان پایدار نبوده و احتمال تغییرات در روزهای آینده وجود دارد.

    ثبات قیمت دلار و بازارهای موازی در کنار کاهش نوسانات قیمت خودروهای داخلی، نشان می‌دهد که این بازارها هم‌اکنون به یکدیگر پیوند خورده‌اند و تغییرات در یک بازار، به سرعت بر بازار دیگر نیز تاثیر می‌گذارد.

    ارزیابی بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» امروز بیشترین افت قیمت را داشت و با کاهش ۶ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد و شاهین هم کاهشی ۳ میلیونی را تجربه کرد. بررسی بازار نشان می‌دهد امروز دو خودر هم کاهش ۲ میلیون تومانی داشتند و سایر خودروهای داخلی و مونتاژی تغییر قیمت‌ نداشتند.  

    قیمت محصولات ایران خودرو

    گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

    براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار ۹۳۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییری نداشت. «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم بدون تغییر در بازار ۸۸۴ میلیونی تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی ۲ میلیون تومانی داشت. به گزارش اکوایران، امروز «هایما S7پلاس» هم در بازار یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومانی ماند و تغییر قیمت نداشت.  

    ارزیابی‌ها اما نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۹۲۰ میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی ۲ میلیون تومانی داشت. «رانا پلاس» هم با کاهش ۶ میلیونی در بازار ۶۴۷ میلیون تومانی شد. «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم بدون تغییر ۸۷۰ میلیون تومان قیمت خورد.

    اکوووووو16

    قیمت محصولات سایپا

    در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

    براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۳۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی ۳ میلیون تومانی داشت. بررسی ‌ها از ثبات قیمت خانواده کوییک حکایت دارد، امروز «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۲۰ میلیون تومانی ماند و «کوییک‌R اتومات» هم در بازار ۵۵۵ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اکوایران بررسی بازار نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۳ میلیون تومان قیمت خورد و ثابت ماند و «اطلس» هم در بازار ۵۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

    اکو 16

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    صفر تا ۱۰۰ خودروهای برقی ایرانی/ تاکنون چند برقی ایرانی تولید شده است؟
    16 - مهر - 1403

    صفر تا ۱۰۰ خودروهای برقی ایرانی/ تاکنون چند برقی ایرانی تولید شده است؟

    مساله‌ برقی‌سازی خودروهای ایرانی پستی‌بلندی‌های فراوانی را طی این سال‌ها طی کرد و اکنون هم برقی‌سازی حمل و نقل به وسیله واردات جبران می‌شود. اما این مساله نیازمند چه سازوکارهایی است؟

    ترخیص ۳۴۶ خودرو از گمرک غرب تهران/ وارداتی‌ها بالاخره به دست خریداران می‌رسد؟
    16 - مهر - 1403

    ترخیص ۳۴۶ خودرو از گمرک غرب تهران/ وارداتی‌ها بالاخره به دست خریداران می‌رسد؟

    دومین محموله خودروهای سواری شامل ۲۴۹ دستگاه در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند از گمرک غرب تهران ترخیص شد.

    خودرویی که بازار منتظرش بود، رسید / رقیب تارا و شاهین پلاس را قسطی بخرید
    16 - مهر - 1403

    خودرویی که بازار منتظرش بود، رسید / رقیب تارا و شاهین پلاس را قسطی بخرید

    اکو ایران : اولین خودروی داخلی یک خودروساز خصوصی در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

    ضربالاجل دادستانی برای ترخیص خودروی وارداتی
    15 - مهر - 1403

    ضربالاجل دادستانی برای ترخیص خودروی وارداتی

    اکوایران: دادستان تهران از پارکینگ محل نگهداری خودرو‌های وارداتی گمرک غرب تهران بازدید و ضمن استماع توضیحات مسئولان، دستورات لازم را در جهت تسریع در فرایند تعیین تکلیف خودرو‌های موجود صادر کرد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا