اخبار اقتصادی امروز: 1
  • تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    دو خودرویی که به صورت هایپر فوق العاده فروخته می شوند / متقاضیان خودرو بخوانند

    اکو ایران : یک خودروساز خصوصی دو محصول خود را به صورت نقدی به مشتریان واگذار می کند.

    به گزارش اکو ایران، کرمان موتور دو محصول خود یعنی KMC T9 و KMC J7 را به صورت نقدی به مشتریان واگذار می کند.

    این طرح فروش را با توجه به بازه زمانی واگذاری آن می توان هایپر فوق العاده نام گذاری کرد. زیرا خودروسازان در طرح های فروش فوق العاده خود فرصت دارند تا خودرو را تا سه ماه بعد از تکمیل پرونده و واریز مبلغ برای مشتریان فاکتور کنند اما طرح فروش کرمان موتور این بازه سه ماهه را به ۱۵ روز کاهش داده است.

    این خودروساز کرمانی متعهد شده تا KMC T9 و KMC J7 را در بازه زمانی ۱۵ روز کاری بعد از تکمیل پرونده و واریز مبلغ توسط مشتریان برای انها فاکتور کنند.

    بازار خودرو روزهای کسادی را سپری می کند و داد و ستد چندانی در بازار اتفاق نمی افتد در این شرایط شرکت های خودروساز که امکان فروش نقدی و همچنین فروش اقساطی را دارند برای اینکه بتوانند مشتریان را به خرید خودرو ترغیب کنند طرح های فروش متعددی را در دستورکار قرار می دهند بلکه از این مسیر بتوانند محصولات خود را بفروشند.

    به نظر می رسد رکورد در بازار خودرو تنها به دلیل انتشار اخبار سیاسی اتفاق نیفتاده و روند های حاکم بر بازار خودرو مانند تدوام واردات خودرو نیز روی این مساله تاثیر گذاشته تا حدی حباب قیمتی را در بازار خودرو تخلیه کرده است.

    البته بخشی از رکورد در بازار خودرو نیز به دلیل خروج سرمایه گذاران از این بازار رقم خورده است. سرمایه گذاران از سال گذشته به تدریج راه خروج از بازار خودرو را در پیش گرفته و سرمایه ریالی خود را به بازارهای دیگر به گردش انداخته اند.

    دو محصول کرمان موتور که در طرح فروش این خودروساز حاضر هستند از تنوع رنگی زیادی برخوزدار نیستند. KMC T9 تنها با رنگ مشکی عرضه می شود و KMC J7 نیز با دو رنگ سفید و مشکی در دسترس متقاضیان قرار دارد.

    مدیران این خودروساز کرمانی تعهد داده اند چنانچه نتوانند خودروهای فروخته شده را در بازه زمانی مورد توافق به مشتریان تحویل دهند به صورت ماهانه ۲٫۵ درصد از قیمت پرداختی برای خودروها را به عنوان جریمه به حساب خریداران واریز می کنند.

    قیمت KMC T9 از سوی کرمان موتور دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان اعلام شده و KMC J7 نیز با قیمت یک میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان در این طرح فروش عرضه می شود.

    بررسی ها نشان می دهد قیمت بازاری KMC T9 حدود دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان است و KMC J7 نیز با قیمتی حول و حوش یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان در بازار حاضر است.

    بنابراین مشتریانی که KMC T9 را از طرح فروش کرمان موتور خریداری کنند سودی حدود ۱۷۰ میلیون تومانی را به حساب خود واریز می کنند و خریداران KMC J7 نیز سودی نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومانی را از مسیر طرح فروش کرمان موتور به دست می آورند.

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    خواب بازار خودرو در روز طوفانی ارز و سکه + جدول قیمت
    29 - مهر - 1403

    خواب بازار خودرو در روز طوفانی ارز و سکه + جدول قیمت

    اکوایران: هرچند امروز نرخ دلار و سایر بازارهای موازی نوسان شدیدی داشت، اما بازار خودرو نسبتا آرام بود و تغییرات قیمتی ناچیزی را تجربه کرد.

    خبر خوش ایران خودرو برای مادران / تمام تعهدات خودروی محبوب تا پایان سال نهایی می شود
    28 - مهر - 1403

    خبر خوش ایران خودرو برای مادران / تمام تعهدات خودروی محبوب تا پایان سال نهایی می شود

    اکو ایران : ایران خودرو قصد دارد تا تمام تعهدات ایجاد شده برای “ری را” را تا پایان سال جاری را به متقاضیان واگذار کند.

    رد ادعای خودرویی شهرداری تهران توسط گمرک / تاکسی ها و اتوبوس های پایتخت گم شدند؟
    28 - مهر - 1403

    رد ادعای خودرویی شهرداری تهران توسط گمرک / تاکسی ها و اتوبوس های پایتخت گم شدند؟

    اکو ایران : گمرک طی اطلاعیه ای ادعای شهرداری تهران را رد کرد.

    ویراژ هایما در بازار امروز + جدول قیمت
    28 - مهر - 1403

    ویراژ هایما در بازار امروز + جدول قیمت

    اکوایران: تحلیل بازار خودرو نشان می‌دهد که در حالی که قیمت بیشتر خودروهای داخلی در روز گذشته تغییرات محسوسی نداشته است، قیمت خودرو «هایما S7 پلاس» با افزایش قابل توجهی روبرو شد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا