اخبار اقتصادی امروز: 1
  • تاریخ : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    درصحن شورای شهر تهران چه گذشت؟/ حصارکشی پارک‌ها ادامه دارد

    اعضای شورای شهر تهران به گزارش حسابرس سازمان ورزش شهرداری برای سال ۱۴۰۲ رای مثبت دادند.

    در جریان این جلسه مهدی اقراریان -رئیس کمیته نظارت شورا- در خصوص گزارش حسابرس به زیان خالص به میزان نزدیک به یک همت اشاره داشت و گفت: این زیان خالص برای چنین سازمانی منطقی نیست. موضوع دیگری نیز در اینجا برای ما جای ابهام دارد و آن اینکه هزینه سفر ورزشکارانی که درایام اربعین از طرف شهرداری تهران برای زیارت حرم سیدالشهدا (ع) به کربلای معلی اعزام شدند و به صورت ارز بوده چگونه محاسبه می‌شود؟ آیا به صورت ارز دولتی است یا آزاد و آیا با هماهنگی سازمان ورزش انجام شده و یا از محل سایر بودجه‌هاست که در اختیار شهردار تهران قرار دارد؟ 

    در این جلسه ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مدتی است که تعداد زیادی از بوستان‌های تهران توسط شهرداری حصارکشی شده است، اظهار کرد: تعداد این بوستان‌ها واقعاً زیاد است و در تمام مناطق شاهد این مسئله هستیم که باعث نگرانی مردم و دوستداران محیط زیست و فضای سبز شهر تهران شده است.

    او با بیان اینکه حصارکشی‌ها دلایلی دارد که ممکن است منطقی هم باشند، تصریح کرد: مردم همچون مارگزیده هستند که از ریسمان سیاه و سفید وحشت دارند و تصورشان این است که شاید قرار بر قطع درختان است. شایعاتی هم در فضای مجازی مطرح می‌شود که به نگرانی‌ها دامن می‌زند.

    امانی با اعلام اینکه برخی از حصارکشی‌ها توجیه‌پذیر نیست، گفت: استفاده از فضای بوستان‌ها و جنب آنها برای اجرای طرح‌های تاسیساتی و زیرساخت‌های مترو صحیح نیست. بخش عظیمی از بوستان لاله گودبردای شده که مخزن آب نصب شود و دوباره پوشانده شده تا چمن روی آن کاشته شود.

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    27 - شهریور - 1403

    مخالفت سفت و سخت چمران با احیای ٣٠ تیر

    مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز تعیین حسابرسان سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم گزارشات به موقع ارائه و در صحن قرائت شود. این اولین بار است که گزارشات حسابرسی به موقع قرائت می‌شود و مجموعه‌ها می‌توانند تکالیف را در همان زمان انجام دهند و به سالهای بعد موکول نکنند.

    27 - شهریور - 1403

    هشدار در خصوص ساخت و ساز در دانشگاه تهران

    در جلسه امروز سورای شهر تهران موضوع تحقیق و تفحص از سازمان املاک در صحن شورای شهر تهران مطرح شد.

    27 - شهریور - 1403

    زاکانی تذکر برقی گرفت

    هنوز وعده‌های شهردار تهران در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با خودروهای برقی محقق نشده و از سویی، تنها کمتر از ۲۰۰ تاکسی برقی در سطح شهر تهران تردد می‌کنند اما طی یک هفته گذشته، دو بار صاحبان آن به دلیل عدم همراهی دولت برای ارائه وام، دست به تجمع زدند. البته گفته می‌شود تعدادی از اتوبوس‌های برقی به بندرعباس رسیده است .

    27 - شهریور - 1403

    وضعیت پیچیده نظافت تهران

    اگرچه مدیران شهری معتقدند که وضعیت نظافت شهر رو به بهبود است و تنها در چند منطقه گلایه شهروندان در خصوص تمیزی معابر افزایش داشته، اما اعضای شورای شهر تهران تاکید دارند که وضعیت نظافت شهر تغییری نداشته و در برخی از محلات بدتر هم شده است.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا