اخبار اقتصادی امروز: 148
  • تاریخ : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    خانه موزه‌های پایتخت دیدنی می‌شوند

    درست در زمانی که شهروندان فارغ از کار می‌توانند سری به فضاهای فرهنگی و موزه‌ها بزنند ساعت کاری این موزه‌ها هم به پایان می‌رسد.

    ابتدای تابستان ناظم رضوی؛ مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران به اکوایران گفت که در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تغییر ساعات بهره‌برداری خانه موزه‌ها درحال بررسی است ودر صورت تصویب روزهای تعطیل نیز این مراکز فعالیت می‌کنند .

    تغییر ساعات کاری خانه موزه‌ها را از احمد علوی؛ کمیته گردشگری و میراث فرهنگی پیگیری کردیم . او به اکوایران گفت به صورت پایلوت برای ۱۱ مکان فرهنگی دستورالعمل های جدید بهره‌برداری تعریف می‌شود .

    او از بررسی ساعت کاری خانه موزه‌ها در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی خبر داد وگفت : استفاده از این سرمایه‌های شهری بهینه می‌شود .

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    4 - مهر - 1403

    در صنعت ساخت و ساز رتبه‌بندی کیفی وجود ندارد

    یک پژوهشگر اقتصادی می‌گوید: برخلاف کالاها و خدمات دیگر همچون خودرو، کالاهای الکترونیکی و… که برچسب رتبه‌بندی کیفیت دارند در بخش ساخت وساز چنین رتبه‌بندی وجود ندارد.

    4 - مهر - 1403

    فروش ۲ تابلوی هانیبال الخاص برای ۱۴۰۰ دلار

    مهرداد باقری -مدیر عامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران- با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران که به منظور ارائه گزارش در مورد تابلوهای موزه امام علی (ع) بود، گفت: موضوع تابلوهای موزه امام به دستاویزی برای افراد دیگری تبدیل شد و این جدا از دغدغه مدیریت شهری است و متأسفانه این روال به جای خوبی کشیده نشد و فضای سیاسی در برخی رسانه‌ها ایجاد شد؛ بخشی که مسئله آنها ضربه زدن به امید جامعه است چنین عمل می کنند.

    4 - مهر - 1403

    واسطه‌های جدید در بازار مسکن/ قیمت خانه لیونل مسی در مقایسه با خانه‌های لوکس تهران

    آیا ایرانیان می‌توانند از مسیر بازار سرمایه خانه‌دار شوند؟ این سوال سوژه اصلی برنامه متراژ این هفته است. برای پاسخ به این سوال، در بخش اول، زمان انتظار برای خانه‌دار شدن مردم در ایران براساس اعداد و ارقام مرور شده است.

    4 - مهر - 1403

    جهش اعتبار حفاظت از میراث تاریخی پایتخت

    از رنگ کردن دیوارهای خانه‌های قدیمی سنگلج تا ترمیم غیر اصولی ابنیه تاریخی شهر تهران که به تازگی توسط شهرداری تهران انجام شده هیچ‌کدام با هماهنگی میراث فرهنگی استان تهران نبوده است.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا