اخبار اقتصادی امروز: 64
  • تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    شهرداری در میدان مشق بازی خورد

    درهای میدان مشق به روی تهرانی‌ها چه زمانی باز می‌شود؟ قرار بود با خروج وزارت امورخارجه از محدوده میدان مشق این مجموعه به عنوان موزه در اختیار شهرداری قرار بگیرد اما این پروژه که در دهه ۹۰ حدود ۲۰ میلیارد برای شهرداری هزینه داشت همچنان درهایش به روی تهرانی‌ها بسته است .

    تفاهم‌های گذشته کنار گذاشته شده و مذاکرات جدید هم به نظر نمی‌آید به نتیجه مشخصی رسیده باشد. احمد علوی عضو شورای شهر تهران معتقد است که بیشتر مکان‌ها و ابنیه تاریخی که شهرداری مسئولیت سامان‌دهی آن را بر عهده گرفته چنین چالشی را دارند زیرا تفاهم‌های اولیه صورت می‌گیرد اما با تغییر دولت‌ها و مدیران این توافقات کنار گذاشته می‌شوند .

    علوی در گفت‌وگو با اکوایران توضیح داد : باید این توافقات با بالاترین مرجع دولتی و مصوبه هیات وزیران را کسب کند تا شهرداری دچار مشکل نشود . درخصوص میدان مشق ملاحظات امنیتی را مطرح می‌کنند مگر زمانی که شهرداری قصد داشت این میدان را ساماندهی کند چنین ملاحظاتی وجود نداشت ؟

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    6 - مهر - 1403

    منتقدان زاکانی از سوال و تذکر خسته می‌شوند؟

    اکوایران : برخی از اعضای شورای شهر تهران از نحوه پاسخ‌دهی شهرداری به تذکراتشان راضی نیستند. به گفته آنهاپاسخ‌های ارسالی نتوانسته آنها را قانع کند.

    5 - مهر - 1403

    تحقیق و تفحص‌های تازه از شهرداری در راه است

    اکوایران:موضوع، تحقیق و تفحص عملکرد برنامه‌ای و مالی سازمان املاک و مستغلات بود‌. مهدی چمران هم در جلسه روز یکشنبه ۲۵ شهریور به خبرنگاران گفت‌:‌ موضوع تحقیق و تفحص کمتر از ۴۸ ساعت اعلام وصول شده و کارهای آن به اتمام رسیده است .

    4 - مهر - 1403

    در صنعت ساخت و ساز رتبه‌بندی کیفی وجود ندارد

    یک پژوهشگر اقتصادی می‌گوید: برخلاف کالاها و خدمات دیگر همچون خودرو، کالاهای الکترونیکی و… که برچسب رتبه‌بندی کیفیت دارند در بخش ساخت وساز چنین رتبه‌بندی وجود ندارد.

    4 - مهر - 1403

    فروش ۲ تابلوی هانیبال الخاص برای ۱۴۰۰ دلار

    مهرداد باقری -مدیر عامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران- با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران که به منظور ارائه گزارش در مورد تابلوهای موزه امام علی (ع) بود، گفت: موضوع تابلوهای موزه امام به دستاویزی برای افراد دیگری تبدیل شد و این جدا از دغدغه مدیریت شهری است و متأسفانه این روال به جای خوبی کشیده نشد و فضای سیاسی در برخی رسانه‌ها ایجاد شد؛ بخشی که مسئله آنها ضربه زدن به امید جامعه است چنین عمل می کنند.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا