اخبار اقتصادی امروز: 100
  • تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    قانون درباره ۷ ساله شدن شوراها حکم دهد

    اکوایران : عضوهیات رییسه شورای شهر تهران درخصوص طولانی‌شدن دوره ششم مدیریت شهری می‌گوید:‌درخصوص ۷ ساله شدن شورای ششم باید قانون رعایت شود. این موضوع باید در مجلس مصوب و توسط شورای نگهبان تایید شود .

    این هفته ولی‌الله بیاتی؛ سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اعلام کرد:  انتخابات شوراها طبق روال در سال آینده برگزار خواهد شد؛ بنابراین ابهاماتی که مطرح شد مبنی بر این که شورای فعلی مدتشان ۷ سال می‌شود قانونی نیست. مطابق آنچه که مجلس مصوب کرد همان چهار سال است و سال آینده در موعد مقرر انتخابات شوراها برگزار خواهد شد.درحالی که طرح ۷ ساله شدن شوراهای ششم در شورای عالی استان‌ها مصوب و به مجلس ارسال شده، این طرح مخالفانی از بدنه شوراها دارد.

    جعفر بندی شربیانی؛عضوهیات رییسه شورای شهر تهران درگفت‌وگو بااکو ایران درخصوص طولانی‌شدن دوره ششم مدیریت شهری می‌گوید:‌درخصوص ۷ ساله شدن شورای ششم باید قانون رعایت شود. این موضوع باید در مجلس مصوب و توسط شورای نگهبان تایید شود .

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    6 - مهر - 1403

    شهرداری در میدان مشق بازی خورد

    درهای میدان مشق به روی تهرانی‌ها چه زمانی باز می‌شود؟ قرار بود با خروج وزارت امورخارجه از محدوده میدان مشق این مجموعه به عنوان موزه در اختیار شهرداری قرار بگیرد اما این پروژه که در دهه ۹۰ حدود ۲۰ میلیارد برای شهرداری هزینه داشت همچنان درهایش به روی تهرانی‌ها بسته است .

    6 - مهر - 1403

    منتقدان زاکانی از سوال و تذکر خسته می‌شوند؟

    اکوایران : برخی از اعضای شورای شهر تهران از نحوه پاسخ‌دهی شهرداری به تذکراتشان راضی نیستند. به گفته آنهاپاسخ‌های ارسالی نتوانسته آنها را قانع کند.

    5 - مهر - 1403

    تحقیق و تفحص‌های تازه از شهرداری در راه است

    اکوایران:موضوع، تحقیق و تفحص عملکرد برنامه‌ای و مالی سازمان املاک و مستغلات بود‌. مهدی چمران هم در جلسه روز یکشنبه ۲۵ شهریور به خبرنگاران گفت‌:‌ موضوع تحقیق و تفحص کمتر از ۴۸ ساعت اعلام وصول شده و کارهای آن به اتمام رسیده است .

    4 - مهر - 1403

    در صنعت ساخت و ساز رتبه‌بندی کیفی وجود ندارد

    یک پژوهشگر اقتصادی می‌گوید: برخلاف کالاها و خدمات دیگر همچون خودرو، کالاهای الکترونیکی و… که برچسب رتبه‌بندی کیفیت دارند در بخش ساخت وساز چنین رتبه‌بندی وجود ندارد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا