اخبار اقتصادی امروز: 141
  • تاریخ : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    با کلنگ‌زنی نمی‌توان شهر را اداره کرد

    جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اشاره به مطالعات ترافیکی و مطالعات اقتصادی پروژه تونل شهید متوسلیان گفت: باید به صورت دقیق گفته ‌شود چه میزان هزینه برای این پروژه درنظر گرفته شده و مطالعات ترافیکی نیز چگونه و توسط چه سازمانی انجام می‌شود.

    تشکری هاشمی با اشاره به دسترسی‌های تونل شهید متوسلیان گفت: موضوع نامشخص این است که آیا این تونل فقط برای کسانی است که می‌خواهند از میدان سپاه به آزادگان بروند یا می‌توان از سایر خیابان‌ها نیز وارد تونل شد.

    وی گفت: جای بررسی‌های بیشتر حس می‌شود…نمی‌توان شهر را با کلنگ زنی اداره کرد. در این جلسه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه توجه به اسناد بالادستی و برگزاری جلسات تخصصی در اجرای پروژه شهید متوسلیان به خوبی رعایت شده است گفت: همچنین مشاهده میدانی از پروژه‌های مشابه و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با معاونت حمل‌و‌نقل ترافیک از جمله دیگر اقداماتی بوده که انجام داده‌ایم. برای آغاز پروژه آمادگی‌های لازم را داریم و با تکمیل تجهیزات، کارگاه‌ها احداث خواهند شد. 

    وی گفت: مطالعات زیست محیطی پدافند غیرعامل پروژه موجود است و در طول دو سال گذشته جلسات جدی در خصوص پروژه برگزار شده است. [تونل دیگری در] مقیاس این تونل در خاورمیانه وجود ندارد.

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    9 - مهر - 1403

    بحران فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران

    اکوایران :‌وضعیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت بحرانی است.

    9 - مهر - 1403

    تونل سازی چگونه باعث ترافیک می شود؟

    ساخت تونل شهید متوسلیان به مرحله کلنگ زنی نزدیک شده است مسئولان شهری معتقدند ساخت این تونل بار ترافیکی منطقه را کاهش می دهد.

    9 - مهر - 1403

    تونل متوسلیان آماده کلنگ زنی

    ساخت تونل شهید متوسلیان به کلنگ زنی نزدیک شد.صبح امروز در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران موضوع ساخت این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

    9 - مهر - 1403

    جابه‌جایی ردیف‌های بودجه بدون اطلاع شورا

    حبیب کاشانی در دویست‌و‌شصت‌و‌ششمین جلسه شورای شهر تهران ضمن ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه شهرداری تهران در مردادماه سال ۱۴۰۳ با اعلام اینکه چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از درآمدهای تیر و مرداد کسر شده است، یادآور شد: با توجه به اینکه عمده ساخت‌و‌سازها در تابستان اتفاق می‌افتد قابل تأمل است که در تیر و مرداد که باید بیشترین درآمد را داشته باشیم، در مرداد چهار هزار میلیارد تومان درآمد کمتری داشته‌ایم.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا