اخبار اقتصادی امروز: 114
  • تاریخ : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    در صحن شورای شهر چه گذشت؟

    اعضای شورای شهر نسبت به اقدامات شهرداری در حوزه خدمات شهری و وضعیت خانه آیت‌الله طالقانی تذکر دادند.

    مهدی اقراریان در جلسه شورای شهر  ضمن تقدیر از دادستانی برای ورود به تابلوهای موزه امام علی(ع)، یادآور شد: در این خصوص مستنداتی در اختیار ما قرار گرفته و از مسیر قانونی خود به دادستانی ارسال خواهد شد و آنچه که دستگاه قضا اعلام کند فصل الخطاب خواهد بود و امیدواریم اگر قصوری وجود داشت بدون ملاحظات سیاسی با افراد برخورد شود.

    اقراریان با اشاره به حادثه معدن طبس و جان باختن  تعدادی از هموطنان، تصریح کرد: این موضوع باید پیگیری شود و نمایندگان مجلس گزارشات لازم در این خصوص را ارائه دهند.

    وی ضمن تذکر به شهردار تهران، اعلام کرد: نگهداری آثار و منزل آیت الله طالقانی موضوع تذکر بنده است و تقاضا دارم که گزارش‌های لازم را در این خصوص اعلام کند. تذکر دیگر من مربوط به عدم پاسخ شهردار به تذکرات بنده است.

    اقراریان تأکید کرد: بخشی از پاسخ‌های مطرح شده به تذکرات بنده کامل و قانع‌کننده نیست و یا مفاد پاسخ رعایت نشده و مستندات ارسال نشده است که از جمله می‌توان به تذکر ۲۰ شهریور امسال اشاره کرد که مستندات به پیوست ارسال نشده و راستی‌آزمایی بدون این مستندات امکان پذیر نیست.

    وی با بیان اینکه این تذکر در خصوص ودیعه مسکن بوده است، یادآور شد: پاسخ داده شده اما مستندات ارسال نشده و درخواست داریم مستندات را ارسال کنند.

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    11 - مهر - 1403

    یک فوریت نامگذاری معبری در تهران به نام سید حسن نصرالله تصویب شد

    اکوایران :‌همزمان با دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت انتخاب یک معبر به نام شهید سیدحسن نصرالله بررسی و تصویب شد.

    11 - مهر - 1403

    گزارش سفر زاکانی به سوریه قرائت شد

    مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دلیل حادثه شهادت سید حسن نصرالله نطق پیش از دستور رئیس کمیته گردشگری از یکشنبه به امروز موکول شد، اظهار کرد: تجلیل از معاون سابق خدمات شهری شهرداری تهران نیز در جلسه امروز انجام خواهد شد.

    10 - مهر - 1403

    تهران به ساخت کدام تونل نیاز دارد ؟

    وحید قارداشی کارشناس حوزه ترافیک به طرح این پرسش پرداخت که ساخت کدام تونل برای تهران اولویت دارد و ساخت این تونل را از نظر عدالت اجتماعی بررسی کرد.

    9 - مهر - 1403

    با کلنگ‌زنی نمی‌توان شهر را اداره کرد

    جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اشاره به مطالعات ترافیکی و مطالعات اقتصادی پروژه تونل شهید متوسلیان گفت: باید به صورت دقیق گفته ‌شود چه میزان هزینه برای این پروژه درنظر گرفته شده و مطالعات ترافیکی نیز چگونه و توسط چه سازمانی انجام می‌شود.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا