اخبار اقتصادی امروز: 59
  • تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    دستور قالیباف به شورا واقعی بود ؟

    دو عضو نزدیک به محمدباقر قالیباف در شورای شهر تهران سخنان یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر این که رییس مجلس با آنها تماس گرفته تا اختلاف‌ها را کنار بگذارند رد کردند.

    پرویز سروری -نائب رییس شورای شهر تهران- به تازگی در گفت‌و‌گو با فارس اعلام کرده است: بارها شنیدم مثلا آقای قالیباف با برخی از اعضای شورا تماس گرفته و نسبت به تداوم اختلاف تذکر داده است. یا مثلاً آقای حدادعادل هم بارها به نزدیکان خودشان که با اعضای شورای شهر نزدیک هستند، درباره کنارگذاشتن این اختلافات تذکر داده‌اند.

    علی اصغر قائمی و ناصر امانی دو عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با «اکوایران» تاکید کردند که تذکرهای منتقدان بر چالش‌ها و مشکلات شهر تمرکز دارد و از جنس اختلاف‌های سیاسی نیست.

    قائمی به «اکوایران» می‌گوید تاکنون تذکری که ابعاد سیاسی و غیر فنی داشته باشد به شهرداری نداده است.

    امانی نیز در گفت‌و‌گو با «اکوایران» یادآوری کرد وظیفه شورا نظارت بر عملکرد شهرداری و استفاده از ابزارهای قانونی مانند تذکر، سوال و استیضاح برای حل چالش‌ها و مشکلات شهری است و به تکالیف خود به عنوان نماینده مردم در شورا متعهد است.

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    13 - مهر - 1403

    باغ گلستان محل احداث کلانتری می‌شود؟

    احتمال قطع تعدادی از درختان باغ گستان تبریز این روزها به تیتر یک رسانه‌های این شهر تبدیل شده است.

    13 - مهر - 1403

    تغییر چراغ خاموش روز تهران

    مدت‌هاست که ۱۴ مهرماه را روز تهران نام‌گذاری کرده‌اند. هرچند که در تقویم این روز ثبت نشده اما شورای چهارم شهر تهران در۱۲ مرداد سال ۹۵ تصویب کردند که ۱۴ مهرماه به نام «روز تهران» نام‌گذاری شود .

    12 - مهر - 1403

    جنس متفاوت رکودی که در انتظار بازار مسکن است

    بازار مسکن پاییز امسال را چطور شروع کرد؟ آیا تحولات منطقه‌ای بر روند بازار املاک تاثیرگذار است؟ این سوژه‌ای است که در «متراژ» به آن پرداخته‌ایم. برای پاسخ به این سوالات، در بخش نخست روند شاخص دلاری مسکن از ابتدای سال تاکنون مورد بررسی قرار گرفته و اولین برآورد از متوسط قیمت مسکن در پایان تابستان پیش از انتشار گزارش رسمی بانک مرکزی اعلام شده است.

    11 - مهر - 1403

    عبور تهران از بحران قبر

    اکو ایران: این هفته شورای شهر تهران لایحه محرمانه احداث آرامستان‌های جدید شهر تهران را در سالن شیبانی به عنوان اولین دستور‌جلسه صحن شورای شهر بررسی کرد. لایحه‌ای که در زمان بررسی هم به دست برخی از اعضای شورای شهر تهران نرسیده بود و از جزئیات آن اطلاع نداشتند. لایحه محرمانه در جلسه بدون مستمع بررسی شد و کلیات آن به تصویب رسید؛ هرچند‌ براساس آیین‌نامه‌های اداره صحن، مصوبات شورا باید در صحن شورا بررسی و رأی‌گیری شود.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا