اخبار اقتصادی امروز: 11
  • تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    آزادسازی پایگاه‌های مدیریت بحران

    سوله‌های بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران بازگشت.

    علی نصیری رییس این سازمان به اکوایران می‌گوید: تنها دو سوله بحران هنوز به طور کامل در اختیار این سازمان قرار نگرفته که یکی مربوط به فرهنگسرای اشراق و در اختیار سازمان فرهنگی و هنری است و دیگری مربوط به موزه دفاع مقدس است .

    او می‌گوید : از سال گذشته ۵۲ سوله بحران که در اختیار سازمان ورزش بود به سازمان بازگشته و در حال حاضر مدیریت تمامی سوله‌های بحران در اختیار ماست .

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    17 - مهر - 1403

    چرا تهران بی‌خانه ماند؟

    ۱۴ مهر روز تهران است. احمد مسجدجامعی عضو و رئیس پیشین شورای شهر تهران و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد در دولت سید محمد خاتمی با اشاره به پیشنهاد تبدیل خانه اتحادیه به خانه تهران گفت: در یکی از روزهای تهران بود که با شهردار تهران به موزه ملی رفتیم و در همان ایام، بحث موزه تهران هم مطرح شد که در پی آن، موزه‌ ملی به مناسبت روز تهران، یک بخش را به اشیاء و آثار تهران اختصاص داد.

    16 - مهر - 1403

    آمادگی شهرداری در برابر اعلام وضعیت قرمز

    اکوایران:علی اصغرقائمی عضو شورای شهر تهران درخصوص این که پس از هک سامانه‌های شهرداری تهران تا چه میزان در برابر حمله‌های سایبری ایمن‌سازی شد به اکو ایران می‌گوید: ‌بخشی از مشکلات مرتفع شده است.

    16 - مهر - 1403

    مترو به نزدیک حافظیه رسید، خطر تخریب جدی است؟

    آیا مترو در شیراز آرامگاه حافظیه را تخریب می‌کند؟ نگرانی‌ها درباره آرامگاه حافظ، شاعر مشهور ایرانی در فضای مجازی بالا گرفته است. منشا نگرانی از خبری است که می‌گوید مترو قرار است به نزدیکی مترو حافظیه برسد.

    16 - مهر - 1403

    عمر مدیریت‌ها در بهشت به ماه رسید

    از هفته گذشته موج تغییرات مدیریتی در شهرداری تهران آغاز شده است ، چند شهردار منطقه تغییر و جابه‌جا شدند، محمد فلاحی به‌عنوان دستیار ویژه شهردار در موضوعات و پرونده‌های خاص حکم گرفت و معاون خدمات شهری نیز تغییر کرد. سرپرست سازمان فاوا هم در فهرست تغییرات سال آخری شهردار بود. او ۲۹ مرداد از شهردار حکم سرپرستی گرفته بود .

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا