اخبار اقتصادی امروز: 200
  • تاریخ : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    سرنوشت خودرو در انتظار آسانسور

    یک فعال صنعت آسانسور، از پشت‌پرده ممنوعیت واردات در این صنعت می‌گوید.

    به گزارش اکوایران، تبعات ممنوعیت واردات خودرو و لوازم خانگی مثالی است که فعالان صنعت آسانسور معتقدند دامنگیر آنها هم شده است.

    یکی از فعالان این صنعت با اشاره به ممنوعیت واردات آسانسور و پله برقی از سال ۱۳۹۷ تاکنون، از پشت پرده این تصمیم می‌گوید. به اعتقاد او، این تصمیم با هدف ایجاد رانت برای افرادی خاص گرفته شده است که صنعت را با مشکل مواجه کرده است.

    امیرفرهاد اسماعیلی از فعالان صنعت آسانسور و رییس هیئت‌مدیره شرکت هامون آسانبر زرین فام، تصریح کرد: ممنوعیت واردات آسانسور از سال ۹۷ نه تنها دستاوردی نداشته، بلکه بلبشوی ارزی در این صنعت ایجاد کرده است.

    اسماعیلی در «فاز صفر»، ویژه برنامه همایش چشم‌انداز صنعت ساختمان به تبعات این تصمیم می‌پردازد.

     

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    18 - مهر - 1403

    هزاردستان در بهشت؛ خان مظفر شهرداری کیست؟

    درصحن شورای شهر تهران گزارشی از روند واگذاری و بهره برداری ۶۳۰ ون شهرداری تهران ارائه شد . در جریان این گزارش حبیب کاشانی خزانه دار شورا از فردی به نام ح- ح در شهرداری سخن در این پرونده هم پای او در میان است.

    18 - مهر - 1403

    یک معادلهْ پنج مجهولِ آلودگی هوای تهران

    مهرماه امسال هوای تهران در مناطقی به وضعیت بنفش رسید و حتی شاخص‌ها، عدد ۳۰۰ را ثبت کردند و در بامداد پنجم مهر حتی عدد این شاخص به ۵۰۰ هم رسید، اما در بین اخبار منتشر شده چندان هشدار جدی در این خصوص به طور فراگیر داده نشد و بسیاری از تهرانی‌ها اصلا متوجه این شرایط اضطرار نشدند.

    18 - مهر - 1403

    درهای میدان مشق را پزشکیان باز کند

    احمد مسجدجامعی عضو و رئیس پیشین شورای شهر تهران و وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد در دولت سید محمد خاتمی درباره برنامه‌های مدیریت شهری برای میدان مشق توضیح می‌دهد: ‌یکی از مکان‌هایی که روز تهران در آن برنامه اجرا می‌شد، محوطه سر در باغ ملی بود.

    18 - مهر - 1403

    نقش آقای ح-ح در شهرداری تهران

    باز هم در صحن شورای شهر تهران به نقش داماد شهردار تهران در تصمیم‌گیری‌های شهرداری اشاره شد. در صحن شورای شهر تهران گزارشی از ون‌های تحویلی وزارت کشور داده شد . در این گزارش مشخص شد که این ون‌ها به شرکتی منحل‌شده در شهرداری تحویل شده است .

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا