اخبار اقتصادی امروز: 212
  • تاریخ : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    دوربین‌های نسل جدید خلافی در تهران

    تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با این دست فرمان مشکل ترافیک و آلودگی هوا حل نمی‌شود؛ تولید محصول درست و نهایی نیاز به زیر ساخت درست دارد.

    تیمور حسینی از برون‌سپاری نظارت بر جرایم راهنمایی و رانندگی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: دوربین‌های نسل جدید برای ثبت ۱۲ تخلف راهنمایی و رانندگی نصب می‌شود.

    به گفته او رانندگان رتبه‌بندی می شوند.

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    24 - مهر - 1403

    جزئیات آتش سوزی بازار آهن

    محمدجواد خسروی در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۶ هزار واحد تجاری در بازار راه آهن شادآباد فعالیت می کنند، اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر تهران بازار آهن شادآباد بود که در منطقه مسکونی قرار داشت. ما جلسات مکرری با کسبه برای ساماندهی این بازار داشتیم اما متأسفانه هیچ گونه همکاری صورت نگرفت.

    24 - مهر - 1403

    اعلام جزئیات طبقاتی شدن میدان ونک

    شهردار منطقه ۳ تهران، درباره جزئیات طرح طبقاتی کردن میدان ونک گفت: طرح طبقاتی کردن میدان ونک با محوریت پیاده‌سازی طراحی شده است.

    24 - مهر - 1403

    گزارش شهرداری از آتش‌سوزی شادآباد

    مهدی چمران در حاشیه دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز شهردار منطقه ۱۸ در مورد آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد گزارشی ارائه خواهد داد، اظهار کرد: از سردار حسینی فرمانده پلیس راهور و همچنین سرهنگ موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جلسه امروز دعوت شده است. ارائه ۶ گزارش حسابرسی نیز در دستور کار امروز قرار دارد.

    23 - مهر - 1403

    روایت دیواری که تهران را نجات داد

    احمد مسجدجامعی عضو و رئیس پیشین شورای شهر تهران و وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد در دولت سید محمد خاتمی روایت دیواری را تعریف می‌کند که تهران را نجات داد و حالا صاحب مغازه ای آن را می‌تراشد که مغازه‌اش بزرگ‌تر شود.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا