اخبار اقتصادی امروز: 1
  • تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    پاسخ شهرداری به ابهام واردات اتوبوسهای چینی در گمرک

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در مورد ابهامات واردات اتوبوسهای چینی در گمرک توضیحاتی ارائه کرد.

     مهدی علیزاده در حاشیه جلسه شورای شهر تهران بابیان اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته  تعداد ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در مرحله اول وارد تهران میشود گفت: ۱۰ اتوبوس برقی از پارت اول وارد گمرک شده است اما به نام شهرداری تهران نیست و شرکتی در حال ترخیص است اما این اتوبوسها برای شهرداری تهران است.

    وی با ببان اینکه براساس وعده چینی ها اوایل آبان ۱۰۰ دستگاه دیکر هم وارد کشور میشود گفت: پارت اول ده اتوبوس می رسد و‌اوایل آباندماه ۱۱۰ دستگاه تکمیل می شود و براساس قول چینی ها تحویل گمرک میشود.

    وی در مورد زمان بهره برداری گفت: ما هر روز پیگیری میکنیم که اتوبوسها بدون تاخیر وارد شود و قولی است که چینی ها دادند و ما هم آنها را بیان میکنیم.

    وی در مورد  دلیل بدقولی خودروسازان داخلی و‌ خارجی گفت: در بحث تعهدات مالی به قولهای خود عمل کردیم اما سرعت تولید کم است و‌ بعد از سالها شروع به ساخت اتوبوس کردند .

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    29 - مهر - 1403

    از پیگیری اتوبوس های در گمرک تا پیشنهاد نام گذاری معبری به نام جزایر سه گانه

    سوده نجفی در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بیانیه مشترک اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در راستای دیپلماسی عمومی و پاسخ قاطع به این‌گونه ادعاهای پوچ و بی‌اساس نسبت به تمامیت ارضی کشور که در سال‌های اخیر بارها از سوی برخی کشورهای نوظهور خلیج همیشگی فارس که قدمتشان از قدمت درختان خیابان ولیعصر تهران هم کمتر می‌باشد، طرح دو فوریتی تغییر نام خیابان مهستان واقع در خیابان ایران‌زمین که سفارت امارات متحده عربی در آن قرار دارد به خیابان جزایر ایرانی را تقدیم رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران می‌کنم.

    29 - مهر - 1403

    پنجمین سوال از شهردار تهران کلید خورد

    جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران گفت: سه جلسه گذشته گزارشی در خصوص ون‌ها ارائه کردم اما متاسفانه پس از آن گزارش هیچ پاسخ قانع کننده‌ای از سوی شهرداری تهران به بنده داده نشد.

    29 - مهر - 1403

    برخی نمی‌خواهند مردم تهران اتوبوس نو سوار شوند

    مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص سخنان مسئولان گمرک که شهرداری اتوبوسی ندارد گفت:اتوبوس ها به نام شهرداری نیست به نام شرکت واحد است.

    29 - مهر - 1403

    این درآمدهای شهرداری مخرب است؛نظرسنجی عضو شورا از شهروندان تهرانی

    شهرداری تهران در میان شهرداری‌های کشور بیشترین درآمد را کسب کرده است اما این درآمدها چقدر به راحتی زندگی تهرانی‌ها کمک می‌کند. مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران می‌گوید برخی از درآمدهای شهرداری‌ها به بهانه توسعه بیشتر، به تخریب شهرها منجر شده است.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا