اخبار اقتصادی امروز: 45
  • تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    صف شلوغ فروش ملک برای مهاجرت

    هر ساله شاهد آگهی‌ فروش و اجاره خانه به علت مهاجرت هستیم اما آمار مربوط به سال جاری در مقایسه با سال‌های پیش، باتوجه به افزایش نرخ مهاجرت در کشور، گفته می‌شود که تعداد آنها نیز افزایش یافته است.

    این‌ آگهی‌ها، خانه کلنگی و نوساز، ویلا، واحدهای تجاری، اداری و حتی زمین و امتیاز پیش‌فروش را شامل می‌شوند و برخی از آنها به صورت مبله به فروش می‌روند؛ بنابراین صرفا به واحدهای مسکونی اختصاص ندارند.

    به نظر می‌رسد که اغلب این واحدها در شمال تهران و منطقه یک قرار دارند محله‌هایی مانند نیاوران، امانیه و پاسداران. هرچند در سایر نقاط هم دیده می‌شوند و فروش به دلیل مهاجرت صرفا به شهر و استان تهران محدود نمی‌شود و در سایر شهرها هم این اتفاق می‌افتد.

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    1 - آبان - 1403

    معادله رشد اقتصادی از مسیر ساختمان

    فعالان ساختمانی و سرمایه‌گذاران در زنجیره صنعت ساختمان معتقدند، در شرایطی که تحریم‌ها نبض تولید در بخش‌های مختلف و همچنین نبض صادرات را تحت‌تاثیر قرار داده و اثر منفی بر رشد اقتصادی داشته است، بخش ساختمان می‌تواند موتور پیشران «رشد» شود.

    30 - مهر - 1403

    راهکار عجیب شهرداری تهران؛ تبدیل اتوبوس هیبریدی به دیزلی

    اکوایران :‌اتوبوس‌های سه‌کابین همچنان در انبار خاک می‌خورد. این اتوبوس‌ها که ظرفیت جابه‌جایی ۳۰۰ مسافر را دارد سال گذشته چند روزی به خیابان‌های تهران بازگشتند اما دوباره به دلیل نقص فنی به پارکینگ رفتند .

    30 - مهر - 1403

    دلیل جهش عجیب آرای کمیسیون ماده ۵

    براساس گزارشی که اخیرا از تعداد آرای کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران منتشر شده، مجموع تعداد مصوبات موردی دوره ده ساله کمیسیون ماده ۵، از سال ۹۱ تا ۱۴۰۰، فقط ۷۳۳ مورد بوده درحالی‌که مجموع مصوبات موردی دوره ششم از میانه ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲، ۶۲۸ مورد بوده است.

    30 - مهر - 1403

    ترافیک و آلودگی هوا چه بر سر تهرانی‌ها آورد؟

    سهراب مشهودی، شهرساز در نشستی با موضوع انتقال پایتخت، مشکلات شهر تهران در حوزه ترافیک و آلودگی هوا را برشمرد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا