پیش‌بینی شرایط صادرات در دولت پزشکیان

طبیعتا قدرت پیشبینی در شرایطی که کشور امروزه دچار نوسانات بسیار بزرگ و متعدد است کار به شدت سختی است اما تحلیل وضع موجود و مشی فکری مسعود پزشکیان می‌تواند ما را تا حدی از برنامه کشور با خبر کند.

به گزارش بازار، طبیعتا قدرت پیشبینی در شرایطی که کشور امروزه دچار نوسانات بسیار بزرگ و متعدد است کار به شدت سختی است اما تحلیل وضع موجود و مشی فکری مسعود پزشکیان می‌تواند ما را تا حدی از برنامه کشور با خبر کند.با توجه به اینکه و مسعود پزشکیان در زمان مناظرات کاندیدهای ریاست جمهوری تاکید بر رفع حداکثری تحریم ها و افزایش صادرت نفتی داشت می‌توان انتظار یک رفتار نسبتا صلح‌جویانه از این دولت برای افزایش صادرات و رشد اقتصادی با کشور های همسایه و همپایان صادراتی خود می باشد .

نگاهی به وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان و تاثیرات احتمالی بر صادرات

شرایط تجارت و اقتصادی ایران طبیعتا بر عهده رئیس جمهور و همچنین کابینه ریاست جمهوری می‌باشد.طبق تیم وزرایی که از طرف مسعود پزشکیان انتخاب شده است در این بین اسم علی طیب نیا به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه به چشم می‌خورد.

علی طیب نیا در ۴ سال اول ریاست جمهوری حسن روحانی وزیر اقتصاد وقت کشور بود که توانست نرخ تورم را بعد از تقریبا ۳۰ سال دوباره یک رقمی کند. پایین آوردن نرخ تورم در کشور به یک عامل مهم به نام میزان صادرات و واردات وابسته است .

اگر صادرات و ورادات در کشور ما با رونق بالا و نمودار رو به رشد باشد باعث رونق اقتصادی در کشور میشود که میتوان این موضوع رو معیشت مردم مشاهده و احساس کرد .

پیش‌بینی شرایط صادرات در دولت پزشکیان

ریاست جمهوری آمریکا و تاثیرات آن بر صادرات

با نیم نگاهی به وزرای احتمالی و سوابق آنها می‌توانیم حدس بزنیم که طبیعتا روند صادرات نفتی و غیر نفتی کشور ما در دوران مسعود پزشکیان نه تنها کاهش نخواهد داشت بلکه امید به افزایش بسیار بیشتری در آن هستیم.

اما یکی دیگر از مسائل چالش برانگیز روی کار آمدن احتمالی دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا است.ترامپ در تمامی مناظرات خود با صراحت اعلام کرده که در صورت قبول شدن در ریاست جمهوری جنگ بین روسیه و اوکراین ۱ روزه متوقف خواهد کرد.این در حالیست که روسیه پس از آغاز جنگ با اوکراین بیش از نیمی از صادرات نفت و مشتقات نفتی خود را از دست داد.

در این شرایط با افزایش نیاز بازار جهانی به نفت خام فروش نفت ایران به واسطه دور زدن تحریم ها کمی راحت تر و مشتریان ما بیشتر شد.در صورت روی کار آمدن ترامپ و متوقف کردن جنگ بین روسیه و اوکراین بدون شک صادرات نفتی ایران دوباره روند کاهشی خواهد داشت اما این بدان معنا نیست که وضعیت صادرات نفتی ایران تنها به شرایط جهانی بستگی دارد و طبیعتا با رایزنی های بین‌المللی کابینه و با سیاست گذاری های درست می‌توان کشور را از این شرایط بحرانی نجات داد.

پیش‌بینی شرایط صادرات در دولت پزشکیان

وضعیت صادارت کالاهای غیر نفتی در کشور

صادرات کالاهای غیر نفتی یک ف فرصت بسیار مساعد و عالی در کشور ما به حساب می آید ، چراکه بسیاری از کسب و کار هایی که بر صادرات و واردات کالاهای مصرفی در کشور تمرکز کرده اند سود بسیار خوبی را در این شرایط سخت اقتصادی بدست آورده اند.

به طور مثال تاجرانی که با واردات محصولات ترند روز دنیا میتوانند فروش گسترده ای از این محصول را در کشور داشته باشند و سود بالایی را بدست بیاورند. همچنین در موضوع صادرات محصول ، تاجران ایرانی به دلیل کیفیت بالای بعصی از کالاهای ایرانی و پرطرفدار بودن آنها میان کشور های همسایه و یا جهان با رقابت بسیار کمتر نسبت به بازار های دیگر صادرات این محصولات را انجام داده و به سود قابل توجه و رضایت بخشی برسند.

پیش‌بینی شرایط صادرات در دولت پزشکیان

آیا صادرات محصول در دولت آقای پزشکیان رشد خواهد کرد ؟

صادرات محصول با توجه به توضیحاتی که در بالا گفته شد و همچنین باتوجه به نوع نگاه جناب پزشکیان نسبت به گشترس همکاری ها و رونق صادرات ،تاجران میتوانند با صادرات محصولات با کیفیت به کشور های همسایه و دیگر کشور ها به رشد خوبی در کسب و کارشان برسند ریا، همچنین این موضوع برای تازه کارانی که میخواهند تازه به صادرات محصول فکر کنند هم مساعد و خوب است چراکه با حمایت های انجام شده و بستر سازی مناسب می توانند سریع تر و بهتر اولین صادرات خود را انجام دهند.

دوره آموزش صادرات برای شروع تجارت یونیورسیتی

بهترین راه برای ورود به حیطه صادرات در این دولت چیست ؟

برای ورود به حیطه صادرات که یک حیطه بسیار پول سازی است باید در ابتدا، با یادگیری اصول و مطالب ابتدایی صادرات آشنا شوید چراکه نکات کوچک و با اهمیتی وجود دارد که با رعایت آنها میتوانید به موفقیت در صادرات و یا به شکست در صادرات برسید بنابراین مشاهده یک آموزش صادرات خوب میتواند به کار شما تسریع ببخشد و باعث بهتر شدن کیفیت شروع فعالیت صادرات شما شود. مجموعه تجارت یونیورسیتی در آموزش صادرات به صورت رایگان نکات بسیار مهم و کلیدی را گفته است که از زبان یک تاجر با تجربه گفته شده است و این موضوع میتواند بسیار بهتر و مفید تر در دیدن دوره آموزش صادرات باشد .

همچنین کوتاه کردن مدت دوره آموزش صادرات در این مجموعه که بیش از ۱۰هزار نفر دانشجو در دارد توانسته این حیطه کاری پرسود و سخت را به راحتی برای شما عزیزانی که میخواهید وارد حیطه صادرات شوید را آسان کند و روش های مهمی را به شما در بازاریابی و صادرات آموزش داده است که باعث موفق شدن شما در شروع فعالیت صادراتی خود شود.

منبع اطلاعات : وب سایت تجارت یونیورسیتی 

tejaratuniversity.com

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]