بنزین سوپر ته کشید!

سخنگوی صنف جایگاه‌داران اعلام کرد که جایگاه‌های سوخت به طور مداوم هر روز درخواست بنزین سوپر دارند، اما کاهش قابل توجه تولید این نوع بنزین باعث شده است که در بسیاری از روزها، جایگاه‌ها از بنزین سوپر خالی باشند.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور اعلام کرد که بنزین سوپر در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت تهران در دسترس قرار گرفته است.

رضا نواز افزود: عرضه بنزین سوپر به صورت محدود انجام می‌شود، اما در روزهای اخیر دوباره آغاز شده است.

وی ادامه داد: هرچه میزان مصرف بنزین در کشور کاهش یابد، این امکان برای پالایشگاه‌ها فراهم می‌شود که به تولید بنزین سوپر بپردازند.

عرضه بنزین سوپر در تهران

هفته گذشته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی، اعلام کرد که عرضه بنزین سوپر در تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت تهران در روزهای گذشته آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود که حداقل تا ۳ یا ۴ روز آینده این فعالیت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هرچه‌قدر پالایشگاه‌ها به ما بنزین سوپر تحویل دهند، ما عرضه می‌کنیم و ادامه عرضه بنزین سوپر نیز وابسته به تحویل از سوی پالایشگاه‌ها است.

بعد از چندماه توقف عرضه بنزین سوپر، از دو روز گذشته تعداد محدودی از پمپ بنزین‌های تهران عرضه بنزین سوپر را آغاز کردند و رفته‌رفته به تعداد این جایگاه‌ها افزوده شده است.

 

پمپ-بنزین

جایگاه‌های کوچک و تک‌نازله بنزین تهران تا پایان سال به ۱۱ باب می‌رسد

یاسمی همچنین در خصوص احداث جایگاه‌های بنزین کوچک و تک‌نازله در نقاط پرتردد تهران گفت: با همکاری شهرداری تهران، تاکنون مجوز احداث ۲۵ جایگاه کوچک و تک‌نازله صادر شده که از این تعادا ۵ جایگاه به مدار بهره‌برداری وارد شده و ۶ جایگاه نیز در آستانه بهره‌برداری است به‌طوری که تعداد جایگاه‌های کوچک و تک‌نازله بنزین در نقاط پرتردد تهران تا پایان سال به ۱۱ جایگاه می‌رسد.

وی ادامه داد: درخصوص ۱۴ جایگاه دیگر نیز، یا در مرحله آغاز احداث هستند و یا با پیشرفت‌های ۳۰ تا ۴۰درصدی در حال ساخت هستند.


منبع:

خبر آنلاین



کدخبر:
۳۳۵۸۲۱

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]