مجلس روی آتش خشم مردم بنزین ریخت

روح الله عباسپور نماینده مجلس در صحبت های خود گفت : صحبت های دولت پزشکیان در باره ی واردات بنزین درست است.باید قیمت بنزین اصلاح شود و قیمت ها واقعی شود.درآمد حاصل از قیمت واقعی بنزین به جیب مردم برود.قدرت خرید باید افزایش پیدا کرده و از قاچاق بنزین جلو گیری شود.

یک نماینده مجلس اظهار داشت: اظهارات رئیس‌جمهور در مورد واردات بنزین صحیح است. لازم است که قیمت به واقعیت نزدیک شود و درآمد حاصل از آن به مردم اختصاص یابد تا قدرت خرید آن‌ها افزایش یابد و از قاچاق جلوگیری شود.

روح‌الله عباسپور در گفت‌وگویی گفت : درباره کاهش سهمیه بنزین و این‌که مطرح می‌شود هنگامی که کیفیت خودروسازی در کشور پایین است و مصرف سوخت‌ در خودروها بالا است آیا ضرورت ندارد در بخش‌های دیگر هم بازنگری شود، گفت: رییس جمهور یک حرف خیلی خوبی زده است، منطقی و عقلانی نیست لیتری ۴۰ هزار تومان بنزین به کشور بیاوریم اما به مردم لیتری هزار و ۵۰۰ تومان داده شود. این پول خود مردم است. بعد به قول رئیس‌جمهور پول گندم‌کاران را نداشته باشیم، پول بازنشستگان را نداشته باشیم، حقوق متناسب با تورم ندهیم، این وضعیت خوبی نیست و به نفع مردم هم نیست.

وی تاکید کرد: نظر شخصی من بر این است که با ایده‌ای که دولت دارد باید قیمت واقعی شود و درآمد حاصل از آن به مردم داده شود تا قدرت خریدشان بالا برود و جلوگیری از قاچاق صورت گیرد.


منبع:

ایلنا



کدخبر:
۳۳۸۱۲۳

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]