اخبار اقتصادی امروز: 37
  • تاریخ : یکشنبه, ۲۲ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    اهدای رمزارزهای ایکس‌آرپی به ارزش ۱ میلیون دلار به کمپین انتخاباتی کامالا هریس

    اکوایران: یکی از بنیان‌گذاران شرکت ریپل، رمزارزهای ایکس‌آرپی به ارزش ۱ میلیون دلار را به کمپین انتخاباتی کامالا هریس اهدا کرده است.

    به گزارش اکوایران، بر اساس گزارش کمیسیون فدرال انتخابات (FEC)، کریس لارسن، یکی از بنیان‌گذاران و رئیس اجرایی ریپل، حدود یک میلیون و ۷۵۵ هزار رمزارز ایکس‌آرپی به ارزش یک میلیون دلار در زمان اهدا، به کمپین انتخاباتی ۲۰۲۴ هریس کمک کرده است.

    به نوشته کوین تلگراف، این کمک در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) به کمیته اقدام سیاسی (PAC) Future Forward که حامی هریس است، انجام شد. همان‌طور که خبرنگار فاکس بیزنس، النور ترت گزارش داده، این اولین کمک رمزارزی به کمپین هریس است.

    در سپتامبر، سخنگوی Future Forward به کوین تلگراف اعلام کرد که به نمایندگی از کمپین هریس، کمک‌های رمزارزی دریافت می‌کند. تا اکتبر سال جاری میلادی، Future Forward بیش از ۲۰۰ میلیون دلار کمک جمع‌آوری کرده است.

    لارسن به همراه ۸۷ مدیر اجرایی دیگر در نامه‌ای در سپتامبر حمایت خود را از هریس اعلام کردند و بر اطمینان خود از رهبری او در بخش کسب‌وکار و سابقه او در تشویق سرمایه‌گذاری در ایالات متحده تأکید کردند.

    در همان ماه، گروه‌های مدافع صنعت رمزارز اعلام کردند که ۱۰۰ هزار دلار برای تأثیرگذاری بر موضع هریس در سیاست دارایی‌های دیجیتال ایالات متحده جمع‌آوری کرده‌اند. هریس در پاسخ به این فشارها بیانیه‌ای صادر کرد که از نوآوری حمایت می‌کند، در حالیکه بر حفاظت از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران تأکید دارد.

    تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

    بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز شنبه (۲۱ مهر) از ۶۲ هزار و ۴۸۶ دلار تا ۶۳ هزار و ۴۶۳ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۹:۱۱ به وقت ایران، ۶۳ هزار و ۱۸۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و این رمزارز با رشد حدود ۹۰۰ دلاری همراه شده است.

    ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴/۸۰ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۲ درصد رشد داشته است.

    همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۴۳۴ دلار تا ۲ هزار و ۴۸۲ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۱۹:۱۱ به وقت ایران، ۲ هزار ۴۷۵ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و این رمزارز با رشد ۳۰ دلاری روبه‌رو شده است.

    ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲/۰۱ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۲ درصد افزایش یافته است.

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    سیگنال عبور دلار نیما از سقف فرزین برای بازار ارز و سرمایه
    21 - مهر - 1403

    سیگنال عبور دلار نیما از سقف فرزین برای بازار ارز و سرمایه

    اکوایران: دلار تهران و دلار نیما در خلاف جهت یکدیگر حرکت کرده‌اند و در اولین روز تغییر دامنه نوسان شرایط برای بازار سهام بهتر شد.

    رشد اسکناس سبز با کم شدن احتمال کاهش نرخ بهره از سوی «فد»: دلار دومین هفته افزایشی را ثبت کرد
    21 - مهر - 1403

    رشد اسکناس سبز با کم شدن احتمال کاهش نرخ بهره از سوی «فد»: دلار دومین هفته افزایشی را ثبت کرد

    اکوایران: انتظارات معامله‌گران از پایین آمدن سرعت کاهش نرخ بهره فدرال رزرو سبب شد شاخص دلار آمریکا دومین هفته افزایشی خود را ثبت کند

    21 - مهر - 1403

    بازی خرافات در بازار دلار تهران: ۱۴ اکتبر قمر در عقرب است؟

    بازار ارز و سکه بعد از نوسان بالا در انتهای هفته گذشته، این هفته‌ را شل شروع کرد و از مرزهای بالایی عقب نشست؛ قیمت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان افتاد و قیمت سکه به کف کانال ۴۹ میلیون برگشت. در کف بازار چهارشنبه به سندورم پنجشنبه‌ها در بازار دلار اشاره شد. معامله‌گران درباره […]

    کاهش ریسک‌های سیستماتیک چه تاثیری بر بازار طلا و سکه دارد؟
    21 - مهر - 1403

    کاهش ریسک‌های سیستماتیک چه تاثیری بر بازار طلا و سکه دارد؟

    قیمت طلا و سکه دوباره روندی صعودی در پیش گرفته است. کارشناسان بر این باورند که در این هفته بازار به افزایش قیمت‌ها ادامه می‌دهد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا