اخبار اقتصادی امروز: 18
  • تاریخ : پنجشنبه, ۲۶ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    با سیگنال ترامپ، بیت‌کوین آرایش صعودی گرفت

    اکوایران: قیمت بیت‌کوین به بالاترین سطح خود در حدود دو و نیم ماه گذشته افزایش یافته است و علت این اتفاق، بالاتر رفتن شانس دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نظر گرفته می‌شود.

    به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین اخیرا به بالاترین سطح خود در دو و نیم ماه گذشته رسید و از ۶۸ هزار دلار عبور کرد. این افزایش با بالا رفتن شانس پیروزی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، در انتخابات مرتبط شده است.

    به نوشته کوین تلگراف، بیت‌کوین در هفته گذشته نزدیک به ۱۰ درصد رشد کرد و همزمان شانس ترامپ در پیش‌بینی‌های بازار غیرمتمرکز Polymarket به ۶۰/۲ درصد رسید، در حالیکه شانس کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، به ۳۹/۸ درصد کاهش یافت.

    ترامپ به عنوان نامزد حامی نوآوری در حوزه ارزهای دیجیتال تلقی می‌شود، در حالیکه سرمایه‌گذاران نگران هستند که ریاست‌جمهوری هریس ممکن است مقررات سخت‌گیرانه‌تری برای بلاک‌چین اعمال کند. یک اقتصاددان به نام پیتر شیف این افزایش قیمت را به عنوان «الهام‌گرفته از ترامپ» و «بی‌معنی» توصیف کرد و آن را با رکورد جدید طلا در بالای ۲۶۸۰ دلار مقایسه کرد. به‌رغم رشد اخیر بیت‌کوین، شیف اشاره کرد که این رمزارز در هفت ماه گذشته در یک محدوده ثابت باقی مانده است، در حالیکه طلا به‌طور مداوم رکوردهای جدیدی ثبت کرده است.

    تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

    بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه (۲۵ مهر) از ۶۶ هزار و ۷۶۶ دلار تا ۶۸ هزار و ۳۸۹ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۳:۰۲ به وقت ایران، ۶۷ هزار و ۸۹۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و این رمزارز با رشد حدود هزار دلاری همراه شده است.

    ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱/۹۹ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۱۱ درصد افزایش یافته است.

    همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۵۸۹ دلار تا ۲ هزار و ۶۴۵ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۳:۰۲ به وقت ایران، ۲ هزار ۶۱۶ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و این رمزارز با رشد حدود ۲۰ دلاری روبه‌رو شده است.

    ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸/۱۱ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۸ درصد افزایش یافته است.

     

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    سکه چراغ خاموش کانال عوض کرد/ واکنش بورس به وعده کاهش سود بانکی
    25 - مهر - 1403

    سکه چراغ خاموش کانال عوض کرد/ واکنش بورس به وعده کاهش سود بانکی

    اکوایران: سکه امامی امروز با اهرم طلا اونس جهانی طلا و دلار چراغ‌خاموش وارد کانال جدید شد.

    شکستن رکوردهای قیمتی در تیررس طلا
    25 - مهر - 1403

    شکستن رکوردهای قیمتی در تیررس طلا

    اکوایران: طلا به دلیل افزایش انتظارات از کاهش‌های بیشتر نرخ بهره توسط بانک‌های مرکزی اصلی جهان، با روند رو به رشدی همراه شده و به سوی شکستن رکوردهای قیمتی خود حرکت می‌کند.

    25 - مهر - 1403

    دلار و سکه کانال عوض کردند/ حرکت خلاف جهت حباب‌ها

    از ابتدای سال جاری افزایش اونس جهانی و رشد دلار شرایط مطلوب‌تری را برای معامله گران طلا فراهم کرده است. اما در این مدت حقیقی‌ها در صندوق‌های طلا و بازار سهام چگونه رفتار کردند؟ جزئیات بازار ارز و سکه امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.   ✅ آیا این خبر اقتصادی برای […]

    نوسانات بازار طلا و سکه تا چه زمانی ادامه دارد؟
    25 - مهر - 1403

    نوسانات بازار طلا و سکه تا چه زمانی ادامه دارد؟

    قیمت طلا و سکه همچنان در حال افزایش است. کارشناسان بازارهای مالی معتقدند طلا و سکه تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و افزایش طلای جهانی، صعودی خواهد بود.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا