اخبار اقتصادی امروز: 3
  • تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
  • ساعت :

    سکه‌فروشان بزرگ تابلوی خود را خاموش کردند

    در دومین روز هفته روند بازارها همچنان هیجانی بود و قیمت‌ها نوسان رو به بالا دادند. بازار طلا و دلار در روز یکشنبه با گپ مثبت بازگشایی شدند و در معاملات عصر بعد از رسیدن به مرزهای مقاومتی مهم، نسبت به این اعداد واکنش داشتند و از سقف فاصله گرفتند.  فنی‌ها می‌گویند این فاصله از […]

    در دومین روز هفته روند بازارها همچنان هیجانی بود و قیمت‌ها نوسان رو به بالا دادند. بازار طلا و دلار در روز یکشنبه با گپ مثبت بازگشایی شدند و در معاملات عصر بعد از رسیدن به مرزهای مقاومتی مهم، نسبت به این اعداد واکنش داشتند و از سقف فاصله گرفتند. 

    فنی‌ها می‌گویند این فاصله از سقف هنوز تبدیل به یک روند نزولی نشده و واکنش در مرز حمایت برای بازار مهم است. اگر در این پولبک مرز حمایت از دست برود روند نزولی می‌شود. 

    نکته بازار طلا و سکه خاموش شدن تابلوهای برخی از صرافی‌های بزرگ سکه بود. معامله‌گران بازار فردوسی مدعی‌اند دو صرافی سکه و طلا که از بازیگران اصلی بازار هستند با خاموش کردن تابلوهایشان، معاملات را متوقف کردند.

    جزییات بازار ارز و سکه امروز ۲۹ مهر ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 0 میانگین: 0]

    📰 اخبار مشابه را مشاهده می کنید

    29 - مهر - 1403

    شرط بندی دلار و طلا روی برد ترامپ

    همچنین در هفته گذشته اخبار مربوط به انتخابات آمریکا زیر نظر معامله‌گران بود و با بالا رفتن شانس پیروزی ترامپ در نظرسنجی‌ها، بازارها از این متغیر سیگنال دریافت کردند. علی رضاپور، تحلیلگر بازارهای مالی در این قسمت از مارکت تایمز در مورد ریشه حرکت بازارها و داده‌ها مهم این هفته صحبت می‌کند.   ✅ آیا […]

    از رکوردشکنی تتر تا نشانه‌های رشد انفجاری قیمت بیت‌کوین
    29 - مهر - 1403

    از رکوردشکنی تتر تا نشانه‌های رشد انفجاری قیمت بیت‌کوین

    اکوایران: استیبل‌کوین تتر توانسته به ارزش بازار ۱۲۰ میلیارد دلاری دست پیدا کند و در کنار آن نشانه‌هایی وجود دارد که قیمت بیت‌کوین با رشد بسیار بیشتری همراه خواهد شد.

    29 - مهر - 1403

    خروج از بورس و ورود به طلا

    صندوق‌های طلا بار دیگر رکورد جدیدی در ارزش معاملات ثبت کردند. با افزایش عرضه از سوی حقوقی‌ها، ارزش معاملات این صندوق‌ها از رکوردهای قبلی فراتر رفت و به ۲۹۲۹ میلیارد تومان رسید. همچنین، این صندوق‌ها حدود ۸۲۹ میلیارد تومان ورود پول جدید را نیز به ثبت رساندند. بهمن فلاح کارشناس بازار سرمایه در این باره […]

    خوش‌بینی قاطع کارشناسان نسبت به رشد بیشتر طلای جهانی
    29 - مهر - 1403

    خوش‌بینی قاطع کارشناسان نسبت به رشد بیشتر طلای جهانی

    اکوایران: تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو از قیمت طلا نشان می‌دهد اکثر کارشناسان نسبت به رشد بیشتر قیمت طلا در هفته معاملاتی‌ پیش‌رو خوش‌بین هستند.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    📜 قوانین ارسال نظرات کاربران

    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصاد آفرین منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

    برو بالا