کسب پر افتخار تندیس سفیر اقتصاد از دومین کنگره سراسری برند ملی

دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی و اولین مجمع ملی دیپلماسی برند باهدف معرفی برترین بنگاه های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور به عنوان نمایندگان اقتصاد ایران به زنجیره های ارزش جهانی برگزاری گردید.

دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی و اولین مجمع ملی دیپلماسی برند با هدف معرفی برترین بنگاه های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور به عنوان نمایندگان اقتصاد ایران به زنجیره های ارزش جهانی و هم چنین تقویت برند سازی ملی در ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور جمع کثیری از بزرگان اقتصادی و سیاسی برگزار گردید.

گروه صنعت رایان پارس به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی بازرگانی در زمینه باتری های سیلد لید اسید (VRLA) توانست پس از ارزیابی های تخصصی انجام شده و با توجه به فعالیت های گسترده انجام شده در زمینه برندسازی در حوزه های B۲B و B۲G تندیس برند ملی و سفیر اقتصاد ایران را با موفقیت کسب نماید.

امیرکیوان طیبی به نمایندگی از گروه صنعت رایان پارس به این مجمع ارزشمند دعوت شده و پس از کسب تندیس، مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

گروه صنعت رایان پارس در تلاش است که با افزایش تمرکز به تولید برپایه کیفیت و سلامت محصولات، نقش بسزایی را در رشد و پیشرفت حوزه ارتباطی، مخابراتی و صنعتی کشور ایفا نماید و اخذ این تندیس گرانبها نشانه صحت و اعتبار عملکرد این شرکت می باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]