تکمیل زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی ضروری است

یزد- معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تامین و تکمیل زیر ساخت های عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی سراسر کشور را یک ضرورت دانست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، روح الله ابراهیمی در سفر به استان یزد ضمن بازدید از طرح های زیرساختی در شهرکهای صنعتی میبد۲، یزدمهر، منطقه ویژه اقتصادی و خط انتقال آب به ناحیه صنعتی زارچ تاکید کرد: گفت: صنعتگران و کارآفرینانی که در شهرکهای صنعتی سرمایه گذاری می کنند نباید دغدغه ای در خصوص تامین زیرساخت داشته باشند و این کار و همت بیشتر پرسنل حوزه فنی در شرکت های تابعه را می طلبد.

وی با تاکید بر تلاش برای تحقق شاخص های فنی در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: تخصص و برنامه ریزی در حوزه فنی در کنار هم لازمه پیشرفت طرح هایی است که بنا به رویکرد سازمان باید تحقق پیدا کنند.

ابراهیمی ضمن قدردانی از عملکرد مثبت شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در حوزه فنی در چند سال گذشته افزود: شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد به عنوان یکی از شرکتهای موفق تابعه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، توانسته عملکرد مثبتی در عملیاتی کردن برنامه ها و شاخصها در کارنامه خود ثبت کند.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت قابل توجه احداث مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی یزد ابراز کرد: در استانی مانند یزد که با کمبود منابع آبی روبرو است، تصفیه و استفاده از پساب چه در چرخه تولید و چه در حوزه فضای سبز، میتواند بسیار با اهمیت باشد که خوشبختانه این شرکت توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

گفتنی است؛ بازدید از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی یزد و همچنین بازدید از یکی از واحدهای تولیدی هیدروکربنی در منطقه ویژه اقتصادی یزد از دیگر برنامه های سفر ابراهیمی به یزد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]