تولید کنندگان صنعت کفش در هیدج از دریافت تسهیلات کم بهره محروم هستند

زنجان-مدیرعامل تعاونی تولیدی کفش پیشگامان در هیدج گفت: صنعت کفش هیدج با وجود نیم قرن سابقه و اشتغالزایی بالا از دریافت وام‌های ارزان قیمت و کم‌بهره محروم است.

به گزارش بازار، سید مهدی حسینی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی شهر هیدج و انجمن کفش استان زنجان، گفت: یکی از کارکردهای اتاق بازرگانی شبکه‌سازی فروش است.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی نمایندگی اتاق بازرگانی در هیدج گامی مهم در راستای توسعه صادرات و فروش محصولات است.

مدیرعامل تعاونی تولیدی کفش پیشگامان در هیدج، با اشاره به این موضوع که در حوزه صنعت کفش هیدج مشکلات عدیده‌ای وجود دارد، ادامه داد: با توجه به همین مشکلات یکی از فلسفه‌های تشکیل کارگروه صنعت کفش آسیب‌شناسی این معضلات است.

حسینی، تامین سرمایه درگردش تولید کنندگان را یکی از مهمترین مشکلات تولیدکنندگان کفش هیدج عنوان کرد و متذکر شد: اعطای تسهیلات با درصد کم، می‌تواند تا حدی به گره‌گشایی از این مشکل کمک کند.

وی،با اشاره به اینکه کفش هیدج با وجود نیم قرن سابقه و اشتغال‌زایی بیش از ۵ هزار نفر، مظلوم واقع شده است، ادامه داد: علیرغم این پتانسیل‌های بالا تولیدکنندگان از دریافت وام‌های ارزان قیمت و کم‌بهره محروم هستند.

مدیرعامل تعاونی تولیدی کفش پیشگامان در هیدج، در ادامه با اشاره به راه‌اندازی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی هیدج، متذکر شد: این نمایندگی تنها اختصاص به کفش ندارد بلکه سایر صنایع این شهر مانند بوجاری را نیز شامل می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]