تخفیف ویژه ۴ هزار قلم کالا در فروشگاه شهروند رودهن/ برگزاری قرعه‌کشی فروش تابستانه

مراسم قرعه‌کشی جوایز ارزنده فروش تابستانه فروشگاه شهروند رودهن روز پنج شنبه ۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مختار کرمی معاون بازرگانی این شرکت با اعلام این خبر گفت: درراستای افزایش رضایتمندی و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به مشتریان فروشگاه فرانچایزی شهروند رودهن و ساکنین این منطقه، تمام کالاهای این فروشگاه شامل ۴هزار قلم کالای اساسی و مورد‌نیاز شهروندان به‌خصوص شوینده و خواروبار با تخفیف ویژه از ۵ تا ۳۰ درصد به مشتریان عرضه می‌شود.

تخفیف ویژه ۴ هزار قلم کالا در فروشگاه شهروند رودهن/ برگزاری قرعه‌کشی فروش تابستانه

مختار کرمی افزود: علاوه بر تخفیف کالاهای اساسی پرمصرف این شعبه از قبیل تن‌ماهی، اسپاگتی، رب گوجه‌فرنگی، صابون و….، روز پنجشنبه ۳ آبان‌ماه مراسم قرعه‌کشی ویژه مشتریان این فروشگاه برگزار و جوایز ارزنده‌ای از قبیل ماشین‌لباسشویی، دوچرخه و … به برندگان اهدا می‌شود. 

 

معاون بازرگانی شرکت شهروند یادآور شد، این فروش ویژه از روز چهارشنبه ۲ آبان‌ماه آغاز و تا اطلاع ثانوی در آدرس رودهن، خیابان پاسداران، پایین‌تر از زمین فوتبال، میدان امام حسین، نبش بوستان سیزدهم ادامه دارد.

به گفته معاون بازرگانی شرکت شهروند، فروشگاه شهروند رودهن اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با اخذ نمایندگی برند شهروند، در متراژی بالغ بر ۴۰۰ متر افتتاح و با عرضه کالاهای اساسی و استراتژیک توانسته با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شده و شروع خوبی برای توسعه هایپری و فرانچایزی شهروند رقم بزند.

روابط عمومی شرکت شهروند

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]