چگونه شکم و پهلو صاف داشته باشیم؟

  لاغری شکم و پهلو برای خیلی‌ها آرزو شده! بعضی از افراد به هر دری ‌زده‌اند، از رژیم‌های جور واجور گرفته تا ورزش کردن، اما چربی شکم و پهلویشان هنوز همانجا جا خوش کرده! خوشبختانه فناوری‌های نوین راه‌های سریعتری پیش روی شما می‌گذارد. دستگاه‌های لاغری اوندا، امتون، اگزیما و آیکون جزء جدیدترین دستگاه‌ها برای لاغری موضعی […]

 

لاغری شکم و پهلو برای خیلی‌ها آرزو شده! بعضی از افراد به هر دری ‌زده‌اند، از رژیم‌های جور واجور گرفته تا ورزش کردن، اما چربی شکم و پهلویشان هنوز همانجا جا خوش کرده! خوشبختانه فناوری‌های نوین راه‌های سریعتری پیش روی شما می‌گذارد. دستگاه‌های لاغری اوندا، امتون، اگزیما و آیکون جزء جدیدترین دستگاه‌ها برای لاغری موضعی هستند. عوارض و دوره نقاهت این دستگاه‌ها بسیار کم و نتایجشان در لاغری شکم و پهلو بسیار چشمگیر است.

چطور از شر شکم و پهلو خود خلاص شویم؟

چربی‌های شکم و پهلو جزء سرسخت‌ترین چربی‌های بدن هستند. به قول خیلی‌ها، چربی شکم و پهلو از هر کس دیگری به ما وفادارتر است و هیچ جوره ولمان نمی‌کند! باید این را بدانید که چاقی شکم و پهلو یک روز و دور روز اتفاق نمی‌افتد. اگر سالهاست سبک زندگی نادرستی دارید، ورزش نمی‌کنید، کالری زیادی دریافت می‌کنید و حواستان به اندامتان نیست، احتمالاً الان دیگر حسابی در ناحیه شکم و پهلو چربی آورده‌اید. این مسأله در خانم‌ها به خاطر فیزیک بدنشان بیشتر از آقایان اتفاق می‌افتد. بعضی افراد هم هستند که همه جای بدنشان نسبتاً لاغر است و فقط دچار چاقی موضعی در شکم و پهلو هستند.

از آنجایی که در حفره شکمی ما اندام‌های حیاتی و مهمی مثل معده، کبد و کلیه‌ها قرار دارند؛ چربی شکم و پهلو بدترین نوع چربی به حساب می‌آید. برای لاغری شکم و پهلو راه‌های زیادی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

لاغری با رژیم غذایی

به جز روش‌های گفته شده، روش معروف دیگری هم هست که خیلی‌ها آن را تجربه کرده‌اند: لاغری با رژیم غذایی. این نکته را باید بدانید که لاغری موضعی به تنهایی با رژیم غذایی ممکن نیست. چون وقتی شما کمتر از نیاز بدن کالری مصرف می‌کنید، بدن شروع به چربی سوزی کلی می‌کند. یعنی قرار نیست فقط چربی‌های شکم یا پهلو را بسوزاند، بلکه چربی کل بدن کم می‌شود.

برای همین خیلی از خانم‌هایی که رژیم می‌گیرند باز هم از این شکایت دارند که همه جایشان لاغر شده به جز شکم و پهلو! گاهی اوقات حتی ورزش هم کمکی نمی‌کند و لاغری موضعی اتفاق نمی‌افتد. در چنین شرایطی بهترین کار مراجعه به بهترین کلینیک لاغری در تهران است. در کلینیک تخصصی انواع دستگاه‌های لاغری شکم و پهلو با بهترین کارایی و نتیجه ارائه می‌شوند. این دستگاه‌ها عوارض جانبی کمی دارند و هیچ نوع جای برش و بخیه‌ای هم به جا نمی‌گذارند.

حذف شکم و پهلو

حذف شکم و پهلو با ورزش

اولین، سالم‌ترین و البته یکی از سخت‌ترین راه‌ها برای آب کردن شکم و پهلو، ورزش کردن است. ورزش‌های مفید برای لاغری شکم و پهلو با درگیر کردن عضلات این نواحی چربی‌های جمع شده را کاهش می‌دهند. تمریناتی مثل پلانک، کرانچ، برپی، حرکت کوهنورد، لمس انگشت پا، تمرین با وزنه، طناب زدن و ورزش‌های هوازی از جمله ورزش‌های مناسب برای شکم تخت و پهلوی بدون چربی هستند. فرقی نمی‌کند باشگاه بروید یا اینکه در خانه ورزش کنید؛ در هر حال نکته مهم استمرار و ورزش منظم است.

لاغری شکم و پهلو با دستگاه

ورزش کردن هم وقت می‌خواهد هم اراده فولادین! ما که با هم غریبه نیستیم؛ همگی خوب می‌دانیم که برای ورزش نکردن می‌شود هزار و یک جور بهانه آورد! اگر جزء افرادی هستید که نه وقت ورزش دارید و نه حوصله‌اش را، راه دیگری هم هست: لاغر شدن با دستگاه.

این دستگاه‌ها جزء روش‌های کم تهاجمی (بدون جراحی و بستری) برای تناسب اندام به حساب می‌آیند و لاغری موضعی ایجاد می‌کنند. برای آشنایی با دستگاه‌های لاغری همچنان با ما همراه باشید.

·         دستگاه‌های لاغری اوندا: دستگاه لاغری اوندا (ONDA) جزء پیشرفته‌ترین و جدیدترین روش‌های لاغری بدون جراحی است. این دستگاه نه تنها لاغری موضعی سریع را به شما هدیه می‌دهد، بلکه افتادگی پوست و سلولیت را هم درمان می‌کند. اوندا به «دستگاه کانتورینگ بدن» معروف است و با فناوری امواج مایکروویو به نام Coolwaves کار می‌کند. یعنی برخلاف خیلی از دستگاه‌های لاغری، به جای گرما از امواج خنک استفاده می‌کند. اکثر افراد بعد از ۳ تا ۴ جلسه به نتیجه دلخواهشان می‌رسند.

·         دستگاه لاغری امتون: امتون (Emtone) از امواج رادیو فرکانسی (RF) و انرژی مکانیکی برای لاغری موضعی و مخصوصا برای درمان سلولیت استفاده می‌کند. این دستگاه بدون درد و عارضه و با ایجاد گرمای زیاد، به عمق چربی‌های نفوذ می‌کند. سپس گرمای ایجاد شده باعث تجزیه چربی ناحیه می‌شود. امتون به جز چربی‌ها سلولیت را هم از بین می‌برد و پوست را سفت و خوش فرم می‌کند. معمولاً نیاز است که درمان در ۴ تا ۶ جلسه انجام شود. سیستم خنک‌کننده دستگاه امتون نیز جلوی هر نوع درد و ناراحتی را می‌گیرد.

·         دستگاه اگزیما: دنبال دستگاهی می‌گردید که هم باعث لاغری شکم و پهلو شود، هم سایزتان را کم کند و هم سلولیت و شلی پوستتان را درمان کند؟ چه انتخابی بهتر از دستگاه اگزیما (Eximia)؟ اگزیما جزء بهترین دستگاه‌های لاغری است که با چندین فناوری مختلف از جمله لیزر پوریشن، اندورادیومگ، میکرودرم و رادیو فرکوئنسی چربی‌های شکم و پهلو را نیست و نابود می‌کند. این دستگاه سلول‌های چربی را از بین می‌برد و در همان هفته‌های اول، نتایجش کاملاً مشخص می‌شوند. اکثر افراد به ۶ تا ۱۰ جلسه درمان با اگزیما نیاز دارند.

·         دستگاه لاغری آیکون (ICON): آیکون هم برای آب کردن چربی‌های موضعی مناسب است و هم شلی و افتادگی پوست را درمان می‌کند. امواج فراصوت با فرکانس بالای این دستگاه به عمق بافت چربی نفوذ کرده و آن را تجزیه می‌کند. علاوه بر این، امواج فریکوئنسی این دستگاه لاغری با ایجاد گرما و ارتعاش در عمق پوست ضمن از بین بردن چربی‌ها، سلولیت را هم بدون آسیب و کشیدگی پوست از بین برده و باعث سفتی پوست می‌شود. بسته به ناحیه مورد نظر و شرایط فرد، معمولاً درمان چاقی موضعی با آیکون بین ۶ تا ۱۲ جلسه لازم دارد.

نتیجه گیری

 معمولاً شکم و پهلو موقع چاق شدن بیشتر از هر جای دیگری چربی را در خودشان ذخیره می‌کنند. چربی این نواحی نسبت به رژیم غذایی و ورزش مقاوم است و دیرتر آب می‌شود. البته معنی‌اش این نیست که این روش‌ها جوابگو نیستند. هم ورزش و هم رژیم گرفتن تأثیر مثبتی روی تناسب اندام و لاغری شکم و پهلو دارند؛ اما خب، همانطور که می‌دانید به صبر و اراده زیادی نیاز دارند. اگر دنبال راه سریع‌تری می‌گردید می‌توانید تناسب اندام با دستگاه‌های لاغری مختلف را امتحان کنید.

 



کدخبر:
۳۳۵۵۱۹

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]