سید حسن نصرالله درباره شهادت چه گفت؟

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: خطرناک ترین چیزی که رژیم صهیونیستی با آن روبرو است، این است که در میدان نبرد با کسانی روبرو باشد که چنین اندیشه ای دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در مراسم بزرگداشت شهید فرمانده، طالب عبدالله(ابوطالب) با تجلیل از شهدای مقاومت گفت: شهادت جمعی از عزیزان را طی امروز و هفته گذشته تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند مسئلت دارم همه شهدا را نزد خود بپذیرد.

سید حسن نصرالله گفت: شهادت در نظر ما، یعنی پیروزی نه شکست، خطرناک ترین چیزی که رژیم صهیونیستی با آن روبرو است، این است که در میدان نبرد با کسانی روبرو باشد که چنین اندیشه ای دارند.

دبیرکل حزب الله اظهار داشت: مسیر و پشتوانه مردمی مقاومت ما، این فرهنگ و ایمانی دارد که به لطف این عوامل،پرچم هرگز بر زمین نمی افتد و ضعف و سستی هرگز در ما راهی پیدا نخواهد کرد.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: ترور و شهادت فرماندهان و رزمندگان حزب‌الله عزم ما را برای ادامه راهمان افزایش می‌دهد. امروز به لطف این جانفشانی‌ها مصمم تر برای ادامه نبرد علیه اسرائیل هستیم.

وی اضافه کرد: ما از هشتم اکتبر با یک رویارویی بزرگ مواجه هستیم و همچنان به وارد کردن خسارات جانی و مادی به اسرائیل ادامه می‌دهیم. در این باره آنچه را که پهپاد هدهد انجام داد به دشمن یادآوری میکنیم. جبهه پشتیبان لبنان تأثیر زیادی در روند نبرد علیه اسرائیل دارد و به همین دلیل آنها در تلاشند تا جبهه لبنان و غزه را جدا کنند.

وی افزود: از ابتدای نبرد طوفان الاقصی، یک ماشین رسانه‌ای جهانی وجود داشته است که ماموریت آن، کوچک شمردن اقداماتی است که جبهه‌های پشتیبان و مقاومت در غزه انجام می‌دهند.

سید حسن نصرالله در این زمینه ادامه داد: مقاومت اطلاعات جدید و دقیقی از مواضع دشمن اسرائیلی در مرز به دست آورده است و پهپاد «هدهد» با اطلاعاتی از داخل اراضی اشغالی بازگشته است که ما هنوز آن را منتشر نکرده‌ایم. ما اطلاعات بسیار بسیار زیادی داریم و آنچه دیروز منتشر کردیم، دقایقی از ساعات زیادی است که در حیفا فیلمبرداری شده است.

وی اضافه کرد: مقاومت با هدف قرار دادن تجهیزات فنی، رادارها، بالون‌ها و غیره، استراتژی «کور و کر کردن» دشمن را در پیش گرفته است و بر اساس دید و اطلاعات روشن و دقیق می‌جنگد.

سید حسن نصرالله در ادامه اظهار داشت: تهدید جنگ علیه لبنان ما را نمی‌ترساند و نباید ما را بترساند؛ چراکه دشمن به خوبی می‌داند که ما خود را برای سخت‌ترین روزها آماده کرده‌ایم و به خوبی می‌داند چه چیزی در انتظارش است.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین به پیشنهاد آتش بس «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و در این زمینه گفت: شکاف آشکار و واضحی در پیشنهاد آتش‌بس بایدن وجود دارد که به نتانیاهو اجازه می‌دهد به جنگ در غزه ادامه دهد.

وی اضافه کرد: تمام خواسته‌ مقاومت فلسطین، آتش‌بس پایدار در غزه است و جزئیات دیگر قابل مذاکره است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]