ایران به اسرائیل حمله کرد / آخرین جزئیات از حمله ایران به اسرائیل

ایران با هدف انتقام از جنایات اخیر اسرائیل در حمله به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله، حملات موشکی خود را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پی جنایات اخیر اسرائیل اعم از کشتار مردم غزه و لبنان و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله، ایران با هدف انتقام و برقراری مجدد موازنه قدرت، حملات موشکی خود را به رژیم صهیونیستی آغاز کرد.

هایپرسونیک‌ها در کمتر از ۱۰ دقیقه به اسرائیل رسیدند

رسانه عبری زبان: بیش از ۴۰۰ موشک هایپرسونیک در کمتر از ۱۰ دقیقه به اسرائیل رسیدند.

بیانیه سپاه پاسداران در مورد حمله به اسرائیل

سپاه پاسداران: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم. چنانچه رژیم صهیونیستی به عملیات ایران واکنش نشان دهد با حملات کوبنده مواجه خواهد شد.

رسانه‌های اسرائیلی: بیش از ۱۰۰ موشک از ایران شلیک شد

منابع خبری اسرائیل اذعان کردند که جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۰۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است. در پی این حملات، آژیرهای خطر از شمال تا جنوب فلسطین به صدا درآمده است.

 حمله موشکی حزب الله

هم‌اکنون حمله موشکی گسترده حزب الله به سرزمین های اشغالی همزمان با ایران آغاز شد.

نتانیاهو به پناهگاه رفت

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انتقال نخست وزیر به پناهگاه پس از آغاز حمله موشکی ایران خبر دادند.

اصابت موشک‌های بالستیک ایرانی

در پخش زنده شبکه فاکس نیوز اصابت دو موشک بالستیک ایرانی در حیفا اشغالی نشان داده شد.

چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند

منابع عبری از تیراندازی در تل آویو و سرازیر شدن تیم های امدادرسانی به مکان وقوع تیراندازی خبر دادند. این منابع اذعان کردند که دو نیروی مقاومت در عملیاتی در تل آویو شروع به تیراندازی کردند که به زخمی شدن دستکم ۱۷ شهرک نشین منجر شده است. به گفته این منابع، حال ۶ نفر از صهیونیست های مجروح در این عملیات مقاومت، وخیم است. این منابع در ادامه اعلام کردند که چهار صهیونیست در این عملیات به هلاکت رسیدند.

تکبیر مردم در پشت بام‌های برخی مناطق تهران در پی موشک‌باران قاتل‌های صهیونیست

در پی موشک‌باران گسترده و بی‌سابقه اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم مناطق مختلف تهران با حضور در بالای پشت‌بام‌ها فریاد تکبیر سر می‌دهند. آنچه تاکنون صورت گرفته موشک‌باران بی‌سابقه صهیونیست‌هاست. موشک‌های بسیاری به تل‌آویو رسیده‌اند. به نظر می‌رسد اکثریت قریب به اتفاق موشک‌ها از نوع بالستیک باشند. تصاویری که از آسمان تل‌آویو مخابره شده نشان می‌دهد که بسیاری از موشک‌ها را صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند رهگیری کنند و دسته دسته به اهداف اصابت می‌کنند.

حریم هوایی اردن و عراق هم بسته شد

منابع رسانه ای از بسته شدن حریم هوایی آسمان اردن و عراق در پی عملیات موشکی ایران به سرزمین های اشغالی خبر می دهند. منابع صهیونیستی از بصدا درآمدن آژیرهای خطر در سرزمین های اشغلای برای ۱۸۰۰ مرتبه در طول یک ساعت اخیر خبر می دهند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا دقایقی دیگر برای پنجمین بار در روز جاری نشست رسانه ای برگزار خواهد کرد. رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بن گوریون لغو گردید. تحلیلگر تلویزیون الجزیره با اشاره به حمله گسترده موشکی به رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حمله کنونی متفاوت از حمله وعده صادق است.

تکبیر مردم دربرخی مناطق تهران در پی موشک‌باران اسرائیل

در پی موشک‌باران گسترده و بی‌سابقه اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم مناطق مختلف تهران با حضور در بالای پشت‌بام‌ها فریاد تکبیر سر می‌دهند.

واکنش انصار‌الله به عملیات موشکی ایران به عمق اراضی اشغالی 

سخنگوی انصارالله یمن: 

بازدارندگی علیه دشمن صهیونیستی و مقابله با آن تنها راه مهار آن و جلوگیری از ادامه جنایات آن علیه مردم فلسطین و لبنان و منطقه است.

عملیات ایران را که به اهداف نظامی دشمن در عمق فلسطین اشغالی حمله کرد، تبریک می‌گوییم.

به حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین و مقابله با هژمونی آمریکا در منطقه درود می‌فرستیم.

 پروازهای داخلی و خارجی ایران فعلا متوقف شد

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) :

با توجه به شلیک های انجام شده پروازهایی که احساس کنیم نگرانی در خصوص آنها وجود دارد به مبدا باز می گردند یا اجازه تیک آف به آنها داده نمی شود.

فعلا پروازهای ورودی و خروجی به فرودگاه امام (ره) را متوقف کرده ایم تا زمانی اجازه پرواز صادر شود.

 انصارالله یمن عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل را تبریک گفت

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

انصارالله تأکید کرد بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی و مقابله با آن، تنها راه مهار آن و جلوگیری از گسترش جنایات آن علیه ملت فلسطین لبنان و سایر کشورهای منطقه است.

وی با بیان اینکه عملیات جمهوری اسلامی ایران علیه اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی بوده است، گفت: از حمایت‌های تهران از فلسطین و مقابله با توسعه‌طلبی آمریکا در منطقه قدردانی می‌کنیم.

 مقاومت عراق: اگر آمریکا علیه ایران وارد عمل شود پایگاه‌هایش را هدف قرار می‌دهیم

هیأت هماهنگی مقاومت عراق شامگاه امروز سه‌شنبه به آمریکا هشدار داد که اگر آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، دست به اقدام خصمانه بزنند یا اینکه دشمن صهیونیستی از حریم هوایی عراق برای حمله به خاک ایران استفاده کند، ما نیز تمامی پایگاه‌ها و منافع آمریکا را در عراق و منطقه هدف قرار خواهیم داد.

شلوغی شدید در پمپ بنزین های سراسر کشور

تکذیب اطلاعیه «شرایط جنگی» منتسب به نهادهای امنیتی

بنا بر اعلام منابع آگاه اطلاعیه‌های منتشر در فضای مجازی منتسب به نهادهای امنیتی که در آن به نحوی شرایط را جنگی نشان داده است جعلی و در راستای عملیات روانی معاندین می‌باشد.

تمام پروازها در کشور تا ساعت ۱۰ صبح فردا باطل شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری: 

با توجه به وضعیت منطقه و در راستای ایمنی پروازها کلیه پروازها در سراسر کشور تا ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه ۱۱ مهر ماه باطل اعلام می‌شود.

مسافران گرامی دغدغه‌ای بابت پروازها و انجام مسافرت‌ها نداشته باشند و در صورت لزوم همه هزینه‌های بلیت آنان مسترد خواهد شد.

بر این اساس طی ساعت‌های آینده اطلاعات لازم برای برنامه‌ریزی سفرهای مسافران از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

رئیس‌جمهور: این تنها گوشه‌ای از توان ماست؛ با ایران وارد درگیری نشوید

 نتانیاهو بداند، ایران جنگ‌طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]