جوان تهرانی در دریای خزر غرق شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به تکمیل طرح دریا و پایان فعالیت نجاتگران در خزر از غرق شدگی جوان تهرانی در آب‌های خزر خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی هلال احمر مازندران جنازه جوان تهرانی در محدوده ساحل سنگچین پارک شورا بابلسر کشف شد.

براساس اعلام هلال احمر با جان باختن فرد تهرانی در آب‌های بابلسر دومین غرق شدگی دریای مازندران در پاییز امسال رقم خورد.

در حالیکه پایان طرح امداد و نجات ساحلی در مازندران اعلام شده است این جوان برای شنا به دریا زده بود و پیکر او برای بررسی دقیق به پزشکی قانونی تحویل داده شد تا مراحل قانونی انجام شود.

غلامعلی فخاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه بیش از هزار و ۳۰۰ ناجی غریق در طرح امداد و نجات ساحلی تا پایان فصل تابستان شرکت داشتند گفت: طرح دریا با شروع پاییز به دلیل شرایط جوی به پایان رسید.

غلامعلی فخاری خاطرنشان کرد: با اجرای طرح پیشگیری و کاهش غریق ۷۵۷ نفر از خطر مرگ در دریا نجات یافتند و به بیش از ۱۱ هزار نفر هم خدمات امدادی ارائه شد.

فخاری بیان کرد: ۹۶ درصد نجات‌یافتگان دریا غیربومی و ۴ درصد بومی‌ بودند.

وی اظهار داشت: شهرستان بابلسر با ۴۳۶ نفر و به ترتیب ساری با ۹۰ نفر و عباس‌آباد با ۶۴ نفر نجات‌یافته بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.

وی همچنین در ادامه یادآور شد: بیشترین تعداد غرق شده دریا در مازندران اهل استان خراسان رضوی بودند که ۳۸ درصد نجات‌یافتگان را شامل می‌شود. 

براساس آمارها ۲۳ درصد هم از استان تهران و ۵ درصد از استان گلستان و ۳ درصد نیز اتباع خارجی عراقی و افغانستانی بودند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]