با هیتلر عصر جدید برخورد جدی شود

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: شایسته است جامعه جهانی با هیتلر عصر جدید یعنی نتانیاهو و سران جنایتکار رژیم صهیونیستی، برخورد جدی و مؤثر داشته باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (یکشنبه) ۱۵ مهرماه تداوم جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی و کشتار غیرنظامیان در لبنان و فلسطین از جمله حمله به مسجدی در دیرالبلح در نوار غزه و حملات هوایی به ساختمان‌های مسکونی ضاحیه بیروت را شدیداً محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد: حملات روز‌های اخیر رژیم صهیونیستی با تسلیحات اهدایی آمریکا، علیه اماکن مقدس، مدارس، مساجد و مجموعه‌های درمانی در فلسطین و لبنان، اذهان عمومی را به یاد جنایات داعش می‌اندازد.

به گفته این دیپلمات ارشد ایرانی، کشتار غیرنظامیان و تخریب اماکن و زیرساخت‌های غیرنظامی، بخش جدایی‌ناپذیر اندیشه‌های صهیونیسم و تکفیر است.

بقایی استمرار سیاست ترور و کشتار جمعی علیه ملت مظلوم فلسطین که از خانه و کاشانه خود آواره و در عبادت‌گاه‌ها، مراکز فرهنگی و درمانی پناه گرفته‌اند را مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت خواند و گفت: شایسته است جامعه جهانی با هیتلر عصر جدید یعنی نتانیاهو و سران جنایتکار رژیم صهیونیستی، برخورد جدی و مؤثر داشته باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه سیاست ناامنی سازی منطقه که از سوی رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود را تهدید جدی علیه صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی خواند و افزود: بی‌عملی در برابر این جنایات عواقب غیرقابل جبرانی برای همه کشور‌های منطقه و فراتر از آن خواهد داشت.

وی در پایان بار دیگر از همه کشور‌های جهان به خصوص کشور‌های مسلمان خواست که از هر طریق ممکن و با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که در اختیار دارند، ضمن ارسال کمک‌های بشردوستانه فوری به مردم بی‌پناه و آواره در غزه و لبنان، با سیاست ترور و ناامن سازی منطقه توسط رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

رژیم صهیونیستی که یک سال است در پی عملیات طوفان الاقصی اقدام به حمله به غزه کرده و بر اثر حملات و جنایات این رژیم تاکنون بیش از ۴۱ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند که اکثر آنها از کودکان و زنان هستند، حملات جدیدی را نیز علیه لبنان به ویژه در ضاحیه جنوبی بیروت آغاز کرده که همچنان ادامه دارد.

جنایات این رژیم در ۲۰ روز گذشته با انفجار پیجر‌ها و سپس بیسیم‌ها در لبنان آغاز و پس از آن اقدام به حملات هوایی گسترده به ضاحیه بیروت کرد که در روز ششم مهرماه این حملات آن هم با استفاده از بمب‌های سنگرشکن اهدایی آمریکا منجر به شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان از مستشاران نظامی ایران در لبنان شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]