شیخ نعیم قاسم: ایران عزم خود را برای پشتیبانی از مقاومت ثابت کرده است

از لحظاتی پیش سخنرانی شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل شهید حزب الله لبنان آغاز شد. این دومین سخنرانی شیخ نعیم قاسم از زمان شهادت سید حسن نصرالله در ضاحیه بیروت است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، از لحظاتی پیش سخنرانی شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل شهید حزب الله لبنان آغاز شد. این دومین سخنرانی شیخ نعیم قاسم از زمان شهادت سید حسن نصرالله در ضاحیه بیروت است.

به نقل از المنار، وی در ابتدای این سخنرانی تاکید کرد: ما فرزندان شهید سید حسن نصرالله هستیم و از آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌ترسیم.

وی افزود: حضور گسترده رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و دیگر قدرت‌ها برای این است که ما را بترسانند، اما ما نمی‌ترسیم و عقب نشینی نمی‌کنیم. ما فرزندان شهید سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله لبنان هستیم.

عملیات طوفان الاقصی آغاز تغییر چهره منطقه بود

وی افزود: سه نکته با شما مطرح می‌کنم نخست اینکه یک سال از طوفان الاقصی گذشت و من معتقدم که این عملیات بزرگ آغاز تغییر چهره خاورمیانه محسوب می‌شود. در این عملیات و مواجهه بزرگ که با حضور همه گروه‌های مقاومت انجام شد ما در یک مسیر صحیح قرار گرفتیم.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: هدف اول صهیونیست‌ها از جنگ غزه از بین بردن کامل مقاومت در غزه و هدف دوم آنها از بین بردن ملت فلسطین بود تا دیگر مردمی نباشند که مطالبه حقوق شأن را داشته باشند.

ایران همواره حامی اصلی ملت فلسطین و مقاومت بوده و هست

وی افزود: ایران اسلامی، ایران امام خمینی (ره) که نخستین بار سفارت فلسطین را برقرار کرد، به طور جدی در پی از بین بردن غده سرطانی رژیم صهیونیستی بوده و هست. امری که در دوران رهبری امام خامنه ای نیز ادامه پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: به آنهایی که در ارتباط با کمک‌های ایران به مقاومت شک و تردید می‌ورزند، می گویم آیا شما خودتان کمکی به مقاومت کرده اید که این مسائل را مطرح می‌کنید؟!

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: ایران بر اساس سیاست‌های خود و راهبردهایش عمل می‌کند و با عملیات وعده صادق نشان داد که حامی فلسطین و مقاومت است.

جبهه لبنان باعث ضربات سنگین به رژیم صهیونیستی شده است / اراده مقاومت تزلزل ناپذیر است

وی افزود: مساله دوم این است که جبهه لبنان، جبهه حمایتی از غزه بوده است که باعث فرسایش قوای رژیم صهیونیستی و البته آوارگی صدها هزار شهرک نشین صهیونیست شده است.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: این امر همچنین خسارات گسترده اجتماعی و اقتصادی در شمال اراضی اشغالی برای صهیونیست‌ها به بار آورده است.

وی افزود: جنگ گسترده و حمایت‌های شدید از رژیم صهیونیستی هرگز لحظه‌ای باعث خدشه وارد آمدن بر اراده مقاومت نشده است و ما همچنان به آنها ضربات دردناک وارد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شما شاهد هستید که هر روز صدها موشک از لبنان به سوی اراضی اشغالی پرتاب شده و مواضع آنها را مورد اصابت قرار می‌دهد.

شمار آوارگان صهیونیست به صورت چند برابری افزایش خواهد یافت

نعیم قاسم تاکید کرد: نتانیاهو می‌گوید می‌خواهیم که شهرک نشینان را به مناطقی که از آن گریخته اند بازگرداند، به او می گویم که هرگز نمی‌توانی و شمار آوارگان از مناطق شمالی اراضی اشغالی به صورت چند برابری افزایش خواهد یافت.

وی افزود: همه اقدامات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر در حمله به لبنان در راستای از بین بردن زیر ساخت‌های حیاتی و قتل عام مردم و غیر نظامیان بی گناه بوده است، آنها این هدف را دنبال می‌کنند که میان مردم لبنان و مقاومت شکاف ایجاد کنند اما هرگز موفق نمی‌شوند، ما در لبنان شریف‌ترین مردم را داریم.

فرماندهی و نیروهای مقاومت در بالاترین سطح آمادگی هستند / ضربات دردآوری به صهیونیست‌ها وارد کردیم

وی افزود: مساله سوم این است که به شما بشارت می‌دهم، فرماندهی و مقاومت و نیروهایش کاملاً بر اساس نظم و برنامه عمل می‌کند و ضربات سنگین و دردآوری به دشمن صهیونیستی وارد کرده است.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: ما در همه پست‌ها هیچ جای خالی نداریم و همه فرماندهان در جایگاه‌های جدید خود به خوبی در حال مبارزه و جنگیدن در برابر رژیم صهیونیستی هستند.

وی تصریح کرد: به جبهه جنوب لبنان بنگرید، آیا مشاهده نمی‌کنید که عملیات زمینی و موشکی حزب الله افزایش یافته است؟ آیا سطح و دایره عملیاتی مقاومت در اراضی اشغالی افزایش پیدا نکرده است؟ این ها بیانگر واقعیت‌های میدانی است.

دشمن صهیونیستی را شکست می‌دهیم / نبرد زمینی از هفت روز پیش آغاز شده است

وی تاکید کرد: ما در حال انتخاب دبیرکل جدید حزب الله لبنان هستیم و این مساله بر مبنای برنامه‌ها و چارچوب تعیین شده در حال انجام است.

معاون دبیرکل شهید حزب الله لبنان تاکید کرد: ما به حول و قوه الهی دشمن صهیونیستی را شکست می‌دهیم، ما همان فرزندان شهیدی هستیم که گفت و تاکید کرد که دوران شکست‌ها به پایان رسیده و ان شاء الله پیروزی دیگری را همچون جنگ ۳۳ روزه رقم خواهیم زد.

وی افزود: نبرد زمینی در جبهه جنوب لبنان از هفت روز پیش آغاز شده و ارتش رژیم صهیونیستی از میزان توانایی و قدرت مقاومت لبنان دچار شگفتی و حیرت شده است.

وی در پایان تاکید کرد: من به شما تاکید می‌کنم که تونل‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی کشف می‌کند هیچ ارزشی ندارد و ما خواستار درگیری زمینی شدید با صهیونیست‌ها و شکست دادن آنها در میدان هستیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]