دستگیری ۴ نفر از عاملان ضرب و شتم در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری چهار نفر از عاملان ضرب و شتم یکی از شهروندان در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز شنبه ۲۱ مهرماه، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی انتشار فیلمی کوتاه از درگیری خیابانی تعدادی از افراد با قمه و چاقو و حمله به احدی از شهروندان و ضرب و شتم وی در یکی از خیابان‌های بندرعباس و متواری شدن متهمان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بنا به دستور قضائی پرونده به سازمان اطلاعات انتظامی استان محول شد و در همین راستا مأموران مجرب این یگان با انجام کارهای گسترده اطلاعاتی، فنی و پلیسی چهار نفر از متهمان پرونده را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه چهار نفر از اعضای این باند پنج نفره دستگیر و یکی از آنان تحت تعقیب پلیس است، اظهار کرد: خبر دستگیری مجرمان و اعضا این یاد موجب خوشحالی مردم و اعتماد بیش از پیش شهروندان به پلیس و دستگاه‌های امنیتی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند، سوابق کیفری اعضا این باند را درگیری، چاقو کشی، قمه کشی، ابراز قدرت نمایی با تبر و سایر سلاح سرد عنوان کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]