واکنش پزشکیان به حمله احتمالی اسرائیل

رئیس جمهور با تاکید بر این که این جنگ، جنگی نیست که با کشتن افراد پایان یابد بلکه با استقرار عدالت تمام می‌شود، درباره حمله احتمالی اسرائیل به ایران نیز تاکید کرد: هر حمله ای کند پاسخ متناسب خودش را خواهد داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید یحیی السنوار در دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه ای که ما در آن زندگی می کنیم متاسفانه حکومت ها و قدرت هایی که وجود دارند و دم از حقوق بشر و قوانین بین المللی می زنند خودشان ناقضان تمام قوانین و حقوقی هستند که ادعا می کنند باید پایبند بود، با مردمی می جنگند و دولتی را پشتیبانی می کنند که مردم  را از خانه های خود بیرون و آواره کرده  در حالی وقتی دنبال حق و سرزمین خودشان هستند. 

وی افزود: با تمام قوا کشورهای اروپایی و آمریکایی اسرائیل  را مسلح کردند و هر جنایت ضد بشری را  با کمال پر رویی از آن  دفاع می کنند. این وجدان های بیدار که دم از حقوق زنان و کودکان و حقوق انسانی می زنند، کجاست؟ این نشان می دهد در دنیا آنچه این ها به دنبالش هستند زور و قلدری است. کسانی که دنبال حق و عدالت هستند به هیچ وجه در مقابل خواست آن ها ساکت نخواهند نشست. 

پزشکیان خاطرنشان کرد: این جنگی نیست که با کشتن افراد پایان یابد، جنگی است که با استقرار عدالت تمام می شود و با د رنظر گرفتن همه انسان ها امکان دارد تمام شود ولی با زور و حق کشی امکان ندارد. 

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی  درباره حمله احتمالی اسرائیل گفت: هر حمله ای کند پاسخ متناسب  خودش را خواهد داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]