بیانیه حزب‌الله: شهادت سید هاشم صفی‌الدین، یاور مقاومت و برادر سید حسن نصرالله

 حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت «سید هاشم صفی الدین»، رئیس شورای اجرایی این جنبش در حمله هوایی صهیونیست‌ها را تأیید کرد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، به گزارش رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی این جنبش در حمله رژیم اسرائیل به بیروت به شهادت رسیده است.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

  •     ما به ملت شهیدان و مجاهدان، ملت مقاومت و پیروزی، فرمانده بزرگی و شهید عظیمی را که در مسیر قدس گام برداشت، یعنی رئیس شورای اجرایی حزب‌الله، جناب علامه سید هاشم صفی‌الدین رضوان‌الله تعالی علیه، تسلیت می‌گوییم. او به همراه بهترین برادران مجاهدش، با رضایت، شکیبایی و تسلیم در برابر حکم الهی، در حمله جنایتکارانه و تجاوزکارانه صهیونیستی به دیدار پروردگار خود شتافت.
  •     سید هاشم به برادر شهید ما، عزیزترین و بالاترین فرد، جناب دبیرکل حزب‌الله سید حسن نصرالله پیوست. او همچون ابوالفضل العباس علیه‌السلام نسبت به برادرش امام حسین علیه‌السلام بود؛ برادر و پشتیبانش، حامل پرچمش و محل اعتماد و اتکای او در سختی‌ها و مشکلات بود. او همانند مجاهدان جنگ بدر، یاور دین خدا، باتقوا، صالح، پیشرو، مدیر و فرمانده‌ای بزرگ و شهیدی والا مقام بود.
  •     جناب سید هاشم صفی‌الدین تمام زندگی خود را در خدمت به حزب‌الله و مقاومت اسلامی و جامعه‌اش سپری کرد و در طول سال‌های طولانی عمر شریفش با مسئولیت و اقتدار، ریاست شورای اجرایی و مؤسسات مختلف آن را مدیریت کرد. او در حوزه‌های مختلف و در کنار مجاهدان و نزدیک به مردم و خانواده‌های شهدا فعالیت داشت تا اینکه خداوند او را با کرامت شهادت در کاروان شهیدان نورانی کربلا مفتخر ساخت.
  •     ما به صاحب‌الزمان “عجل الله تعالی فرجه الشریف”، به مقام معظم رهبری “حفظه الله”، به حوزه‌های علمیه مبارکه در سراسر جهان اسلام، به برادران مجاهدش در مقاومت اسلامی، و به خانواده صبور و مؤمن او تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال طلب صبر جمیل و ثواب دنیا و آخرت برایشان داریم. ما با شهید بزرگمان و برادران شهیدش عهد می‌بندیم که راه مقاومت و جهاد را تا رسیدن به اهداف آن در آزادی و پیروزی ادامه خواهیم داد.
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]