پرداخت ۲۴۰۰ میلیارد تومان سود از سوی ۱۷ ناشر با سجام

دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سود از سوی ۱۷ ناشر در هفته اول مهر ماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب بیش از ۷۶۱ هزار سهامدار واریز شد.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جزییات واریز سود سهامداران در هفته اول مهر ماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۷ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم ۷۶۱ هزار و ۵۹۲ سهامدار را که شامل ۲ هزار و ۴۰۸ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان می‌شود به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

 واریز سود جاری ۱۲ شرکت

 این گزارش می‌افزاید: در هفته اول مهر ماه امسال، ۱۲ شرکت «‌ ‌سالمین، بهنوش‌، سرمایه‌گذاری ‌شفادارو، سرمایه‌گذاری ‌افتخار سهام، معدنی‌ دماوند، پتروشیمی ‌غدیر، سرمایه‌ گذاری‌ توسعه‌ معادن‌ و فلزات‌، ریخته‌گری‌ تراکتورسازی‌، تامین‌ سرمایه‌ نوین‌، مجتمع ‌جهان ‌فولاد سیرجان، شرکت‌ فرآوری ‌مواد معدنی ‌ایران و صندوق ‌س‌.املاک‌ و مستغلات‌ نیک‌رای» سود جاری ۷۴۷ هزار و ۱۴۱ سهامدار که شامل یک هزار و ۶۹۸ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان می‌شود را به حساب آنها در سامانه سجام واریز شد.

 

واریز سود سنواتی و تقدم ۵ شرکت

گفتنی است در این بازه زمانی، ۴ ناشر«سرمایه‌گذاری‌ ساختمان‌‌، لیزینگ ‌صنعت ‌و معدن، سرمایه‌گذاری ‌جامی، سوژمیران و گروه ‌مدیریت ‌سرمایه‌گذاری‌ امید» سود سنواتی و حق تقدم ۱۴ هزار و ۴۵۱ سهامدار که شامل ۷۱۰ میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومان می‌شود را توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.

انتهای پیام/

 
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]