یک گوشی جدید با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در راه است/ عکس

گوشی جدید تکنو پردازنده‌ی مدیاتک و صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، تکنو اسپارک ۳۰ با طراحی مدرن و امکانات سخت‌افزاری نسبتاً قدرتمند به‌صورت رسمی معرفی شد. طبق بیانیه‌ی رسمی تکنو، اسپارک ۳۰ از صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیتی بهره می‌برد که با دست‌های خیس یا چرب نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

تکنو اسپارک ۳۰ به پردازنده‌ی مدیاتک Helio G91 به‌همراه حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. تکنو می‌گوید که به‌لطف این پردازنده، دستگاه تا پنج سال عملکرد روانی خواهد داشت.

چنین نتیجه‌ای در شرایط آزمایشگاهی به‌دست آمده است و عملکرد دستگاه بسته به استفاده‌ی افراد متفاوت خواهد بود. جدیدترین گوشی تکنو با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ فروخته می‌شود و مشخص نیست که تا چند سال به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد.

یک گوشی جدید با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در راه است/ عکس

یک گوشی جدید با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در راه است/ عکس

دوربین اصلی تکنو اسپارک ۳۰ از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX682 سونی استفاده می‌کند و ماژولی نامشخص درکنار آن قرار گرفته است. دوربین سلفی وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

باتری اسپارک ۳۰ ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات گوشی می‌توان به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos و حسگر اثرانگشت ادغام‌شده با دکمه‌ی پاور و گواهی IP64 اشاره کرد.

تکنو اسپارک ۳۰ در رنگ‌های Orbit White و Orbit Black روانه‌ی بازار خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه و قیمت گوشی مذکور هنوز اعلام نشده است.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]