مدیرعامل تلگرام: اطلاعات مجرمان را در اختیار قانون می‌گذارم!

پاول دورف با انتشار پستی در کانال تلگرامی به‌صراحت اعلام کرد که اطلاعات مجرمان را در اختیار مقامات قانونی قرار می‌دهد.

تینا مزدکی: چند ساعت قبل پاول دروف با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود نوشت:« جست‌وجوی تلگرام نسبت به سایر پیام‌رسان‌ها قدرتمندتر است، چراکه کاربران می‌توانند با این جست‌وجو، کانال‌ها و ربات‌های عمومی را پیدا کنند. متأسفانه از این ویژگی توسط افرادی که شرایط خدمات ما را برای فروش کالاهای غیرقانونی نقض کرده‌اند، سو استفاده‌شده است.»

او گفت طی چند هفته گذشته، یک تیم اختصاصی از مدیران، با استفاده از هوش مصنوعی، جستجوی تلگرام را بسیار ایمن‌تر کرده‌اند و همه محتوای مشکل‌ساز که در جستجو شناسایی کرده‌اند، دیگر در دسترس نیستند. او همچنین با این پیام از کاربران خواست که اگر همچنان مورد ناامن یا غیرقانونی در جستجوی تلگرام دیدند، آن را از طریق @SearchReport به تلگرام گزارش دهند.

مدیرعامل تلگرام: اطلاعات مجرمان را در اختیار قانون می‌گذارم!

دورف در ادامه این پست اعلام کرد که برای جلوگیری بیشتر مجرمان از سوءاستفاده از جستجوی تلگرام، شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به‌روز کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که این شرایط در سراسر جهان یکسان هستند.

او به‌صراحت اعلام کرد که آدرس‌های IP و شماره تلفن افرادی که قوانین تلگرام را نقض می‌کنند در پاسخ به درخواست‌های قانونی، در اختیار مقامات مربوطه قرار می‌گیرد.

او در آخر نوشت:«این اقدامات باید مجرمان را دلسرد کند. جستجوی تلگرام برای یافتن دوستان و اخبار است، نه برای تبلیغ کالاهای غیرقانونی. ما اجازه نمی‌دهیم بازیگران بد یکپارچگی پلتفرم ما را برای تقریباً یک میلیارد کاربر به خطر بیندازند.»

۲۲۷۳۲۳

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]